הסדר טיעון ללוחם מג"ב שירה למוות בנער פלסטיני, כך פורסם הערב (שני) בערוץ 2. בן דרי היה לוחם מג"ב מצטיין כשלפני שנתיים, בתקרית ירי במאי 2014, ירה למוות בנער פלסטיני בן 17, נדים נווארה, בהפגנת יום הנכבה. באותה עת הוגש נגדו כתב אישום חמור בו נכתב כי לקח מחסנית כדורי גומי והכניס לתוכה כדור חי בכוונה. 


הוא הואשם בהתחלה ברצח ובהמשך השתנה האישום להריגה. פרקליטו, עורך הדין ציון אמיר, הצליח לשכנע את הפרקליטות לחתום על הסדר טיעון לפיו יואשם בגרימת מוות ברשלנות. במקום מה שנכתב בכתב האישום המקורי, ייכתב כי כדור חי השתרבב לו למחסנית כדורי הגומי וכך נורה ונהרג נווארה. 



דרי שירת כמפקד כיתה בפלוגה של משמר הגבול. בכתב אישום שהוגש נגדו בדצמבר 2014 נאמר נטען כי ביום 15.5.14, כחלק מהיערכות ל"יום הנכבה", הוצבה הפלוגה בה שירת באזור הכפר ביתוניא, במספר עמדות. בסמוך לשעה 11:00 מוקמו דרי ושישה אחרים מהפלוגה, לצד מתעד-צבאי, במרפסת שהיוותה עמדה שלטת המשקיפה מגבוה לעבר ציר מרכזי בביתוניא, במטרה להדוף ולמנוע כניסת מפגינים לכיוון מחסום ביתוניא. דרי, יחד עם שוטר נוסף, הוצב על המרפסת והשניים, ״הוגדרו כמי שיבצעו, במידת הצורך, ירי גומי לפיזור מפגינים וזאת בהתאם לנהלים הכלליים לשימוש באמצעים לפיזור הפגנות (אלפ"ה) ולהנחיות המיידיות שיתקבלו בעת האירוע״.

על פי כתב האישום, ״בשלב שאינו ידוע במדויק, הכניס המשיב כדור חי למחסנית תחמיש, בכוונה לירות את הכדור לעבר מפירי הסדר. נטען, כי המשיב השתמש במחסנית התחמיש כדי שלא יבחינו בכך שהוא מבצע ירי חי ולא ירי כדורי גומי". 

על פי הכתוב בכתב האישום, סמוך לשעה 13:45, בעת שהמנוח צעד באזור כשידיו לצידי גופו, כיוון המשיב מהמרפסת את נשקו לעבר מרכז גופו של המנוח, וירה לעברו קליע חי במטרה לגרום לו חבלה חמורה, תוך שהוא צפה את האפשרות שהקליע יגרום למותו. הקליע פגע במנוח באזור החזה והוא התמוטט במקום. המנוח הובהל לחדר המיון בבית החולים ברמאללה, עבר ניתוח רפואי, במהלכו נקבע מותו בשעה 14:45״.