מטה המאבק למען המאחז עמונה פרסם הערב (חמישי) הודעה בה הוא טוען כי "לפי כל ההערכות, הפינוי יתבצע במוצאי שבת הזו". בהודעה מבקשים במטה מתומכים שונים להגיע למקום לקראת האירוע. 

"כולם מגיעים עכשיו לעמונה! כולם כולם מוזמנים להגיע לעמונה ולשהות כאן גם בשבת. הדרכים יחסמו - יש להקדים ולהגיע. הביאו ביגוד חם ובואו. כי יישוב יהודי לא מחריבים", לשון ההודעה. 

לפי הוראת בג"ץ, המדינה חייבת בהרס המאחז, הבנוי על קרקע פלסטינית פרטית, עד ה-25 בדצמבר. במערכת הפוליטית ניסו דרכים רבות למנוע התנגשות אלימה עם התושבים, אך השבוע ירדו מהפרק כל האפשרויות להגיע עמם לפשרה. עקב התנגדות סיעת "כולנו", לא יוכל לחול "חוק ההסדרה" על היישוב רטרואקטיבית ובניגוד להוראת בג"ץ. כמו כן, אפשרות אחרת להעתיק את המבנים לחלקה סמוכה הוסרה לאור קשיים משפטיים. במערכת הביטחון מתכוננים לפינוי התושבים, וקיים חשש שההתנגשות עם אנשים רבים שיגיעו למקום תדרדר לכדי אלימות פיזית. היום ערכו כוחות מג"ב אימון נרחב לפינוי על מודל שמדמה את עמונה. 

פינוי של בתים לא חוקיים בעמונה ב-2006. צילום: פלאש 90
 
בתוך כך, כמה מאות אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק בשם "גם אני אסרב לפנות את עמונה", שקורא לחיילים לסרב פקודה ולא להשתתף בפינוי המאחז. בין היתר, צולמו פוסטים של חיילים מחטיבת השריון 7, חיל הים וחטיבת "כפיר", הטוענים כי יסרבו פקודה אם יקראו לקחת חלק במבצע.