אחרי חודשים ארוכים של הכנות ובנייה מחדש, עלה היום (ראשון) לרשת אתר צה"ל החדש. האתר ישלב את תכני עיתון במחנה שנסגר אחרי 82 שנה. בצה"ל הוחלט להוציא גליון אחת לחודש תחת נושא אחד. "בתוך האתר יוכל כל חייל להכנס לאזור אישי ולקבל מענה לפלטפורמות אישיות שונות", מסביר הערב גורם בכיר בצה״ל: "בין היתר יוכלו החיילים ואנשי הקבע לקבל מידע אישי שלא היה ניתן לקבל אותו עד היום". האתר יקבץ את הודעות דובר צה״ל בשותף ואת מורשת הצבא מארכיון צה״ל במשרד הביטחון.



"לכל יחידות הצבא תיהיה פינה בה הם יוכלו להעלות תכנים וחומרים לפרסום לאחר אישור דובר צה״ל כולל הודעות לקראת גיוס", מסביר הגורם. "אנחנו מאחדים כאן עשרות אתרים שבשנים האחרונות היו מסודרים במספר אתרים וכל מי שירצה להיכנס ולצרוך מידע על הצבא יוכל לעשות זאת דרך עמוד הבית של אתר צה״ל".



גם הפיקוד הבכיר של צה״ל יוכל להעביר מידע ישירות לאנשי הקבע. האתר יהיה נגיש גם למכשירי הסלולר והאייפדים ובשבועיים הקרובים תושק אפליקציה רשמית. עד אז ניתן לגלוש באתר מותאם. מי שיתפעל את האתר הוא מדור בתוך חטיבת דובר צה״ל את תכני העיתון במחנה ימשיכו לתפעל אנשי העיתון שהועברו לאכ״א לאחר סגירת העיתון.