חשד לפיגוע דריסה באזור ג'נין: על פי חקירה ראשונית, מספר אופנועים פגעו היום (שלישי) בשני לוחמי מג"ב, שנפצעו באורח קל-בינוני וקיבלו טיפול במקום. על פי החקירה הראשונית, במסגרת חסם שביצעו לוחמי מג"ב בגזרת ג'נין, סימנו הלוחמים לארבעה קטנועים אשר נעו לכיוונם לעצור. שלושה מהקטנועים הצליחו לפרוץ את המחסום ולהימלט, ואחד מהם, קטנוע ועליו שני רוכבים, התנגש בשני לוחמים, גבר ואישה, שהיו במחסום. באירוע נפצעו לוחם ולוחמת מג"ב, שמפונים במצב קל לבתי החולים העמק בעפולה והרמב"ם בחיפה. שני הרוכבים, פלסטינים בשנות ה-20 לחייהם, פונו לבית החולים העמק בעפולה, ככל הנראה במצב בינוני עד קשה. נסיבות האירוע עדיין נבדקות.
 
מנכ"ל מד"א אלי בין אמר: "מדובר באזרחיות ישראליות, שתי נשים, שנפגעו ע"י כלי רכב שדרס אותם. הן היו בהכרה". דובר מג"ב אמר בתחילת האירוע לרשת ב': "על פי מה שנראה, הגיעו מספר אופנועים למחסום של שוטרי מג"ב. חלק מהאופנועים לא נעצרו, וככל הנראה חלק מהם התנגשו בשני לוחמים שנמצאים שם. אנחנו לא שוללים את הכיוון הפלילי, אבל לא יכולים להצביע על כיוון האירוע עדיין". גורם ביטחוני מסר הערב כי "נסיבות האירוע עדיין נבדקות", אולם יתכן ומדובר בפלסטינים שפרצו את המחסום לאחר שחששו כי יעצרו על ידי הלוחמים במחסום. במהלך הלילה יקיימו כוחות הביטחון סריקות נרחבות במטרה ללכוד את הפלסטינים שפרצו את המחסום וברחו ממנו.
 

רק בסוף השבוע אירע ניסיון לפיגוע דקירה במחסום קלנדיה. מחבלת התקדמה דרך המעבר המיועד לכלי רכב לעבר עמדת כוחות הביטחון כשבידה סכין. משהבחינו בה ממשיכה להתקדם לעברם כשבידה סכין וזאת במקביל לקריאות חוזרות ונשנות אליה לעצור, פתחו בנוהל מעצר חשוד והיא נוטרלה באמצעות ירי לעבר גפיה התחתונות. הסכין נתפסה וחבלן הגיע למקום. האירוע נגמר ללא נפגעים בקרב כוחות הביטחון, המחבלת נפצעה קשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא מורדמת ומונשמת.