עורכי דינו של אלאור אזריה הגישו לבית הדין הצבאי בקשה לדחות את הדיון לטיעונים לעונש שנקבע ליום ראשון הקרוב לצורך הכנת העדים. בית הדין טרם נענה לבקשתם. הצדדים הסכימו בבית הדין כי הליך הטיעונים לעונש יסתיים בהליך מזורז. 



אתמול במהלך ישיבת הסיעה ליברמן רמז כי יעניק חנינה לאלאור אזריה: "חוק השיפוט הצבאי מאוד מאוד ברור. הוא אומר שאפשר להתחיל בתהליכי חנינה, רק לאחר מתן גזר הדין. צריך להמתין עוד 15 יום, ורק אז אפשר להתחיל בהליכים, וזה למשך 30 יום". שר הביטחון אף הוסיף: "אם אתן עצה למען אלאור אזריה ולמשפחתו, זה להיות צמודים לחוק השיפוט הצבאי, וללכת במסלול הזה. לא ללכת לערעור".



בשיחה עם בן כספית שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון הפנה אצבע מאשימה להנהגה בעניין הטיפול בפרשת החייל היורה: "זו אותה שלישייה - ביבי, בנט וליברמן. זו בעיית מנהיגות. הם ממשיכים לשחק עם הסיפור של אזריה כי זה נוח להם פוליטית. כל דבר מתחבר עכשיו לאזריה. פתחתי בבוקר את 'ישראל היום' והבנתי שאזריה הוא חזות הכל. אתה רואה איך ראש הממשלה, בנט, וגם ליברמן, התייחסו להכרעת הדין, ואתה מבין את הסיפור. לשלושתם יש אינטרס פוליטי ברור כאן.



"השאלה היא מי ידאג למדינה. אתה רואה איך כל אחד מהם, בדרכו, קורץ לבייס שלו, שזה הימין הכי קיצוני שיש. ביבי עושה מניפולציה על דברי הרמטכ"ל עם 'החייל שלנו', כשהוא יודע שהרמטכ"ל התכוון להגיד משהו אחר לגמרי. אבל זה לא מפריע לו. זה ראוי שראש ממשלה יעשה מניפולציה על דברי הרמטכ"ל של צה"ל? ובמקביל, הוא ממשיך לתקוף אותו, במקום לתת לו גיבוי. ואחר כך הם אומרים שצריך לכבד את הכרעת הדין, אבל צריך גם להעניק חנינה. זה רציני? אתם לא מבינים שאתם קורצים ללה פמיליה וללהב"ה? זו המשמעות של ההתנהגות הזאת. וזה נורא.