חקירת ניסיון פיגוע הדריסה אמש (חמישי) ביישוב אדם שבבנימין: במהלך חקירתה של המחבלת נחשף בפני החוקרים כי היא בעלת תעודת זהות כחולה והמתגוררת בעין זית . בחקירתה טענה כי לאחר שהסתכסכה עם בעלה, החליטה לשים קץ לחייה. היא יצאה לבצע את הדריסה מתוך תקווה, לטענתה, שאנשי הביטחון יירו לעברה ויחסלו אותה. נסיבות האירוע נחקרות עדיין. כזכור באירוע נפצעו שלושה בני אדם באורח קל.



היא אינה הפלסטינית הראשון אשר מגיעה לבצע פיגוע במטרה לסיים את חייה. בספטמבר האחרון, פלסטינית בת 12 נורתה במחסום אליהו לאחר שעוררה את חשדם של מאבטחים שחששו כי בכוונתה לבצע פיגוע דקירה. האירוע החל כאשר הנערה, בראאה רמדאן עוויסי מקלקיליה, הגיעה בהליכה לכיוון מעבר כלי רכב הסמוך לאלפי מנשה. הפלסטינית התקדמה למקום אסור לכניסת הולכי רגל כשהיא נושאת תיק חשוד.



בתגובה, מאבטחי רשות המעברים במעבר הורו לה לעצור מספר פעמים ולאחר מכן ירו יריית אזהרה באוויר. כשהנערה לא עצרה, ירו הכוחות ירייה אחת ברגלה. בבדיקת חבלן לא נמצא דבר בתיקה ובתחקור ראשוני במעבר, אמרה הנערה: "באתי למות". היא נפצעה באורח קל ופונתה על ידי מד"א לבית חולים "מאיר" בכפר סבא. בסרטון שהופץ לאחר מכן נראים רגעי הירי בחשודה שהגיעה למעבר.



הפלסטינית בת ה-12 הלכה בעקבותיה של דודתה רשא עוויסי, בת ה-23 שנורתה למוות לאחר שביצעה ניסיון פיגוע באותו מעבר בנובמבר 2015. בחיפוש בכליה של המחבלת נמצא מכתב התאבדות ופרידה ממשפחתה. במכתב ההתאבדות כתבה הדודה: "אני לא יודעת מה יקרה לי בסוף הדרך. אני עושה זאת בדעה צלולה כהגנה על המולדת, על הנערים והנערות. איני יכולה לסבול את מה שאני רואה ואני לא יכולה לסבול יותר. הוריי, אבי, אחיותיי, סלחו לי על מה שאעשה. אני אוהבת אתכם. במיוחד ארוסי. אני מצטערת על כל מה שיקרה לי בדרך ושזו הדרך בה אני מסיימת".