חבר הכנסת איוב קרא (ליכוד) התראיין הבוקר (שלישי) לתוכנית בוקר טוב ישראל עם אסף ליברמן, בנוגע לידיעה שפורסה לראשונה במעריב, כי ארגון זק"א החזיר את הכספים שהיו מיועדים לתשלום כופר לשחרור בן חסין, הישראלי הכלוא במדינת אויב. קרא נשאל האם הוא מרגיש מרומה לאחר שנטען שחסין לא נחטף על רקע היותו ישראלי שנלחם בדאעש אלא בעקבות קטטה בפאב במדינה. "לא, אני לא חש מרומה, אני רוצה להציל את היהודי הזה והוא דובר אמת. יש דברים שאני מנוע מלדבר עליהם, כשהוא יהיה בארץ אני אעשה סדר ואבהיר את המניעים הנסתרים אחרי הסיפור".



בנוגע לכך שזק"א השיבה את כספי התרומות שנועדו לתשלום הכופר לשחרורו של חסין, זאת לאחר שכל הסכום גוייס, מכיוון שלא נמצא גוף שאליו אפשר להעביר את הסכום, אמר השר כי בפעילותם, זק"א הפריעו לגיוס התרומות ולשחרור הישראלי. "אני לא ראיתי כסף בחשבון העמותה", אמר קרא, והוסיף כי "אני התעצבנתי על כך שבאמצע גיוס התרומות זק"א פתאום הודיעו על כך שכל הסכום נאסף. יש עמותה נוספת שמגייסת כסף, וזק"א הפריעו לפעולתה. אנחנו לא ראינו את הכסף מזק"א ולכן לא יכולנו להעביר את הכסף לכופר".



"אני ראיתי את ההסכם בין משפחת הנרצח למשפחת הישראלי וזאת הגושפנקא שלי, וביכולתי להציג את ההסכם לציבור. אני לא יודע מאיפה הדיסאינפורמציה הזאת, הפרשה תחת צנזורה, אם אין פה עניין בטחוני, למה יש צנזורה? למה, בין אם זה פלילי ובין אם זה ביטחוני, למה לא משחררים את חסין? יש שם יהודי".