מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס היום (חמישי) להוראה על פינוי מכל האמוניה בחיפה, ואמר "חלק מהציבור הישראלי רואה בריקון המכל סימן למלחמה הבאה. אנחנו רואים בזה את העובדה שהאויב מאמין ביכולות שלנו. אני קורא לישראל, לא רק לרוקן את מכל האמוניה בחיפה, אלא גם לפרק את הכור הגרעיני בדימונה. היכולות העצמאיות שלנו הולכות לפגוע בישראל וההתנחלויות שלה". 

נסראללה התייחס לאפשרות של מלחמה נוספת בלבנון, ונקט בטון תוקפני. "בחודשים האחרונים קראנו פרשנות רבה של ישראלים, שמאיימת על לבנון ומשרטטת תסריטי מלחמה. העמדה הישראלית רואה בנו היום כאיום האסטרטגי המשמעותי והחשוב ביותר, ראש סדר העדיפויות שלה". 

 
מיכל האמוניה בחיפה. צילום: מורן מעיין
מזכ"ל החזבאללה אמר: "חיל האוויר לא יוכל להכריע אותנו, הם יצטרכו לשלוח את חיילים רגליים, והם יודעים מה יתרחש עם אותם גדודים שיגיעו ללבנון. היחידות המובחרות של ישראל שנשלחו ב-2014 לשכונת סג'עייה בעזה נקרעו, אז מה מצפה לאותם קצינים וחיילם אם הם ייכנסו ללבנון?" 

"המצב ישתנה ביחס להיום, וההתנגדות לא תעמוד רק על אדמתה - והיא תגן על עצמה", הוסיף נסראללה ביותר מרמז על כוונותיו למלחמה הבאה לחדור ליישובים בצפון הארץ, טענה שעלתה כמה פעמים גם על ידי כוחות הביטחון. "ההתנגדות לא תנוח לרגע, והיא מצפה לגרוע ביותר כאשר ידה על ההדק. כך היא מרתיעה את האויב".