משפחתו של אלאור אזריה, שנגזרה עליו שנת מאסר וחצי היום (שלישי) בשל הריגת מחבל מנוטרל בחברון, דחו את הדיווח על פיו יש בהם כעס כלפי איש יחסי הציבור של המשפחה, שרון גל. בפוסט שפרסמה אחותו של אלאור, אתי אזריה, אמרה האחות כי במשפחה סומכים על גל וכל פעולותיו, כולל הכניסה לבית האח הגדול הייתה מתואמת עמם. 



״בסופו של יום קשה, אנחנו מזועזעים מפרסום בתקשורת שאומר ש'מקורב למשפחה' מסר להם שאנחנו מאוכזבים משרון גל או מרגישים שהוא הוליך אותנו או את צוות ההגנה שולל ונטש אותנו לטובת תוכנית ריאלטי", כתבה האחות. "מהרגע הראשון שנפלו עלינו השמים שרון גל הגיע אלינו הביתה ומלווה אותנו בנאמנות בחום ובאהבה ענקית, שרון היה אצלנו בבית ביום ההולדת של אלאור יום לפני שנכנס לנווה אילן".



בפוסט היא הוסיפה כי  "אבא שלי, צ'ארלי אזריה, ידע ששרון הולך להיעדר וכל הקצוות היו סגורים יחד עם עו"ד שפטל לקראת היום, לקראת גזר הדין. אנחנו אוהבים ומעריכים ותומכים בשרון גל בתוכנית האח הגדול. אנחנו תקווה שעם ישראל יצליח להכיר את הבן אדם המדהים הזה כפי שאנחנו מכירים אותו".



"אנחנו דורשים מהתקשורת לפרסם את פרטיו של מי שטוען שהוא מקורב למשפחתנו שרון אומנם לא יכול להגיב אבל כפי שהוא היה בשבילנו ונמצא בשבילנו אנחנו בשבילו. שרון אנחנו אוהבים אותך-משפחת אזריה״, סיימה אזריה.





הפוסט של אזריה בא לאחר דיווח שפורסם בערוץ 2, בו נטען כי מקורבים למשפחת אזריה זועמים על שרון גל וטוענים כי הוא ניצל את החייל לצרכיו שלו, ובעוד הוא "ברח" לבית האח הגדול, מהלכיו יכולים לשלוח את אלאור אזריה לכלא לזמן רב. "אין כאן מי שיצעק המלך הוא עירום, הם כולם שפוטים שלו", מסרו המקורבים בכתבה. לדבריהם, "באופן מעשי אלאור יכול היה להיות בבית תוך חודשים ספורים, אבל ההתעקשות על ערעור עוד יכולה לגרום להחמרה בעונש".