קצינת צה"ל המשרתת במשטרה הצבאית, איבדה את מאור אחת מעיניה במהלך תרגיל שערכו לוחמי שירות בתי הסוהר (שב"ס) בעת ביקור של חיילים מהמשטרה הצבאית, במסגרת "יום חשיפה" להכרת יחידת נחשון במפקדה שברמלה. כך דווח הבוקר (שלישי) בגל"צ.

על פי הדיווח, במסגרת ביקור בבית הסוהר ברמלה, על מנת להכיר את מתקני השב"ס תוך תקווה שאותם חיילים יצטרפו עם שחרורם לשירות בשב"ס, התקבצו החיילים והקצינים במתחם של יחידת נחשון שם נערכה להם היכרות עם אותה יחידה. כחלק מתהליך ההיכרות ביצעו לוחמי נחשון כך עולה תרגיל בו נזרק רימון הלם ואשר בעטיו נפגעה הקצינה בפניה ככל הנראה מנתז של הרימון או מהמנוף והיא פונתה לבית החולים.
עם הגעתה לבית החולים ולאחר שהובררה חומרת פציעתה, ניסו הרופאים להעניק לה טיפול רפואי מיטבי, אולם למרבה הצער הקצינה איבדה את ראייתה בעין אחת. בשב"ס שם שמרו בקנאות על פרטי האירוע הנחקר בימים אלו ביח"ס של המשטרה. הבוקר הם הבהירו כי "מדובר באירוע חמור ומצער. שב"ס שולח איחולי החלמה מהירה ומלאה לקצינה השוהה בביתה בימים אלו. כמו כן בוצע תחקיר וננקטו מספר צעדים ופעולות מיידיות למניעת אירועים דומים בעתיד. האירוע נמצא כעת בחקירת משטרה". בנוסף, שלושה קצינים הושעו מתפקידם,