שוב מתיחות בגבול עזה: צה"ל תקף הלילה (חמישי) יעדי חמאס בצפון רצועת עזה, זאת בתגובה לירי הרקטה אמש. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק. כוחות הביטחון ביצעו סריקות במרחב ומצה"ל נמסר כי לא הופעלה אזעקת 'צבע אדום' משום שהשיגור בוצע לעבר שטח פתוח.



בתגובה לירי הרקטה, תקף כאמור צה"ל יעדי חמאס בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל תקף והשמיד באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שתי תשתיות טרור השייכות לארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר יישובי עוטף עזה. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".



הפעם האחרונה בה נפלה רקטה הייתה לפני כשבועיים, גם אז בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים או נזק. זה היה השיגור הרביעי בחודש שעבר. שבוע לפני כן נורו שתי רקטות מחצי האי סיני לעבר שטחי המועצה האזורית אשכול. שתי נפילות זוהו אז בשטחים פתוחים. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. 



לפני כחודשיים נורה מטח של ארבע רקטות מסיני לעבר העיר אילת. אזעקה עולה ויורדת נשמעה ברחבי העיר ובמועצה האזורית איילות. שלוש רקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ורקטה נוספת נחתה בשטח פתוח. ארבעה בני אדם פונו אז לבית החולים "יוספטל" בעיר לאחר שלקו בחרדה.