לפני כשנתיים, קיבל היועץ המשפטי לממשלה הקודם החלטה מבישה ומחפירה לפיה הוא פסל החלטה שלטונית שהכנופיות הפוליטיות הממומנות על ידי האויב הערבי או מעצמות שעוינות את עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, לא תוכלנה לקבל תקנים, לא פחות ולא יותר, של השירות הלאומי. הממשלה קיבלה החלטה שפויה וראויה, בכך שאסרה על כך, ובעוד איש שמאל מובהק, לא סתם שמאל, אלא איש מפא"י, הגוף הפוליטי המושחת ביותר, הבוזז ביותר את העם היהודי, שקם בקרבו. עשרות מיליארדים של שקלים נבזזו ב-44 שנות שלטונו ביישוב תחילה ובמדינה. 27 אחוז נבזזו ובאמצעות הכסף הזה הוא שלט.



אותו יועמ"ש, איש מפא"י, קיבל החלטה שמקבעת את התרחיש הבלתי נסבל, המחפיר, של מתן תקצוב של אנשים מהשירות הלאומי כדי לעבוד באותם גופים ואותן כנופיות פוליטיות, שממומנות על ידי האויב הערבי, כמו כנופיית שוברים שתיקה ובצלם, שממומנות על ידי אירופה.



והנה אתמול, יום לפני צאת הכנסת לפגרת האביב הארוכה מדי, קיבלה הכנסת חוק שאוסר על כך, הקצבת תקנים של השירות הלאומי לאויבי המדינה. על כך יש לברך, לא רק בשל עצם קבלת החוק הזה, אלא משום שאנחנו רואים בתקופת הכהונה של הממשלה הזאת, יותר ויותר צעדים שמשמעותם יישום הלכה למעשה של שלטון המחנה הלאומי, על ידי קיצוץ הידיים והצבת קשיים, בחלקם בלתי עבירים, בפני הכנופיות הפוליטיות של השמאל, כדי לחסום את דרכם, ולאחוז כראוי במוסדות השלטון. לא ניתן לסיים את הסוגיה הזאת מבלי להצביע על מי הצביע נגד.



כמובן, שתי האחיות הפוליטיות התאומות, זהבה גלאון וחנין זועבי, התאומות הסיאמיות הפוליטיות, שתיהן הצביעו, וכמובן כל חברי הסיעה שלהן, שהצביעו נגד החוק הזה. מה שמוכיח בפעם המי יודע כמה, שמרצ היא זרוע פוליטית בכנסת של כנופיות פוליטיות בזויות, שממומנות על ידי האויב הערבי.