דובר צה"ל מסר כי הערב (שלישי) נקבע מותה של חיילת צה"ל, טוראי לוטם קורדובר ז"ל, בת 18 מראשון לציון, המשרתת בחיל המודיעין. החיילת פונתה מוקדם יותר היום לבית חולים לאחר שנמצאה מחוסרת הכרה בחדרה בבית הספר למודיעין. נסיבות מותה נבדקות. קורדובר הייתה חניכה בקורס מודיעין. צוות רפואי בבסיס בגלילות העניק לה טיפול ראשוני ואמבולנס פינה אותה לבית החולים שיבא בתל השומר. בצה"ל בודקים אם מחלה או אירוע פתאומי גרמו למותה.


לפני כשבוע התמוטט ומת סרן (במיל׳) אלחנן ברזנר בתום מירוץ צבאי שנערך באזור הבקעה. הוא איבד את הכרתו בסוף הריצה, וקיבל טיפול רפואי במקום, אך צוותי החירום נאלצו לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו. מפקד פיקוד מרכז, אלוף רוני נומה, מינה ועדת חקירה שתבדוק את הנסיבות. נפתחה חקירת מצ"ח. 

לפני כשבועיים קצינת צה"ל המשרתת בחיל המשטרה הצבאית  איבדה את מאור אחת מעיניה במהלך תרגיל שערכו לוחמי שירות בתי הסוהר (שב"ס) בעת ביקור של חיילים מהמשטרה הצבאית, במסגרת "יום חשיפה" להכרת יחידת נחשון במפקדה שברמלה. 
 
על פי הדיווח, במסגרת ביקור בבית הסוהר ברמלה, על מנת להכיר את מתקני השב"ס תוך תקווה שאותם חיילים יצטרפו עם שחרורם לשירות בשב"ס, התקבצו החיילים והקצינים במתחם של יחידת נחשון שם נערכה להם היכרות עם אותה יחידה. כחלק מתהליך ההיכרות ביצעו לוחמי נחשון כך עולה תרגיל בו נזרק רימון הלם ואשר בעטיו נפגעה הקצינה בפניה ככל הנראה מנתז של הרימון או מהמנוף והיא פונתה לבית החולים.