משפחת אזריה עסוקה בימים אלו סביב הערעור בפסק הדין של בנם אלאור. צ'רלי אזריה, אביו של החייל, התראיין הבוקר (חמישי) לתוכניתה של אילה חסון ברדיו 103fm והתייחס לביקורת שהוטחה כלפיו מפי תא"ל גיא חזות:  "אני פונה לגנרל גיא חזות להסתכל לי בעיניים ולהסביר לי כיצד אבא רוצה לפגוע בבן שלו".



אזריה טען טענות קשות כלפי בכירים בצבא: "יש בידיי ראיות על קצינים בכירים ששיקרו תחת שבועה במדים כולל תא"ל גיא חזות. אין לי צל של מושג מדוע גיא חזות החל במאבק אישי נגדי. הגנרל חזות הדליף את השיחות המוקלטות בינינו והדבר נודע לי בדיעבד. אני הקלטתי אותו לאחר שאיבדתי את האמון במספר קציני צה"ל ולאחר ששמעתי על התיק שתופרים לבני אלאור, למזלי אני שמח שעשיתי זאת".



 



לדבריו, בנו ישב לחינם במעצר: "הקלטתי גם את השיחות עם המ"פ והמג"ד ומה שיש בשיחות האלו הוא שום דבר מלבד הדברים שהם אמרו.  את השיחות העברתי לצוות ההגנה הקודם. כואב לי על השקרים של הקצינים הבכירים. אלאור יושב במעצר 14 חודשים ללא עוול בכפו, לנו המשפחה אין יום ואין לילה". 

לסיום הוסיף צ'רלי אזריה: "לפי ההתרשמות שלי, השופטים ראו את כל הדברים הפסולים שעשו חוקרי מצ"ח, ראו ושמעו את כל השקרים שהושמעו בעדויות ובבית הדין. אני עדיין סומך על מערכת המשפט בישראל ומקווה למשפט צדק".