למרות הדיווחים על הסכמות בין ישראל וחמאס על עסקת השבויים שמתגבשת בין הצדדים, ערוץ 2 דיווח הערב (שבת) כי מקורות פלסטינים המעורים במשא ומתן בין נציגי חמאס לנצגי מצרים, הפגישה האחרונה, שהתקיימה אמש, הסתיימה ללא תוצאות וכי לא נקבעה פגישה נוספת בין הצדדים. בנוסף לכך, גורמים ישראלים אמרו לערוץ 10 כי אין בכוונתה של ישראל להסכים לשחרור אסירים תמורת מידע בלבד.



הדיווחים בערוצי 10 ו-2 עומד בניגוד לדיווחים קודמים יותר, שמקורם בעיתון "אל-אחבר" הלבנוני, שדיווחו כי ישראל וחמאס הגיעו להסכמה על ביצוע השלב הראשון של העסקה, בו חמאס יעביר ראיות על מצב הישראלים המוחזקים ברצועת עזה, בכלל זה סרטון וידאו, ובתמורה לכך ישראל תשחרר את הנשים, בני הנוער ומשוחררי עסקת שליט הפלסטינים האסורים בישראל. כמו כן טען העיתון כי העסקה צפויה להתממש תוך שלושה חודשים.



משפחת שאול: "נחשפנו להתפתחות בתקשורת"




מוקדם יותר. משפחתו של אורון שאול, החייל שגופתו מוחזקת על ידי החמאס טענה כי אין בידיה מידע בנוגע לעסקה הנרקמת, לכאורה, בין הצדדים וכי הם למדו עליה מהתקשורת בלבד.



״נחשפנו להתפתחות בעקבות הפרסומים בתקשורת בלבד ואין אנו יודעים כלל באם מדובר באינפורמציה נכונה", נמסר ממשפחת שאול בהודעה, "בשבועות הקרובים אזרחי ישראל יציינו שלוש שנים למבצע צוק איתן אך עבורנו המבצע לא הסתיים ומאז חיינו הפכו לגיהנום. אנו פונים לראש הממשלה- אל תפקיר את סמ״ר אורון שאול לוחם גולני בשבי החמאס. כמו שידעת לשלוח אותו על נגמ"ש להגן על אזרחי ישראל כך תדע גם להשיב אותו הביתה".