תיעוד חדש שפרסמה הערב (שישי) המשטרה מציג את רגעי האימה בפיגוע הטרור בשער האריות בירושלים, כשהמחבלים מתגנבים מאחורי השוטרים ופותחים עליהם בירי. צפו בתיעוד:

תיעוד הפיגוע בהר הבית

במהלך הפיגוע הכינו שלושת המחבלים מארב מתוכנן לכוחות הביטחון שנכחו במתחם הר הבית,  ובשלב מסוים פתחו בירי לעבר השוטרים, שהביא למותם של שניים מהם, רס"מ האיל סתאוי ורס"מ כמיל שנאן, ולפציעתם של שניים נוספים. במסגרת האירוע מחבל שהתחזה למת פתח באש לעבר אחד השוטרים, פצע אותו באורח אנוש, בתחילה, וחוסל. לאחר הירי המחבלים נמלטו לכיוון המסגדים בשטח הר הבית, ובתום מרדף אחריהם הם חוסלו. על גופותיהם נתפסו שני רובי קרל גוסטב ואקדח.

המחבלים, כאמור, הם ערבים ישראלים מאום אל פחם. לפני ביצוע הפיגוע, פרסמו המחבלים - מוחמד אחמד מוחמד ג'בארין, בן 29, מוחמד חאמד עבד אללטיף ג'בארין, בן 19, ומוחמד אחמד מפדל ג'בארין, בן ה-19, פוסט בחשבון הפייסבוק שלהם בו כתבו:  ״החיוך של מחר טוב יותר, בעזרת אללה״.

במשפחת המחבלים אמרו לאחר שקיבלו את ההודעה על האירוע: "אנחנו מודאגים ולא מאמינים למה שקרה. לא ידענו בכלל שהייתה להם כוונה לבצע פיגוע. עד רגע זה אנו לא מעכלים את מה שקרה. לו היינו יודעים היינו מונעים מהם את זה".