הלילה (ראשון) בוצעה פעילות משותפת של כוחות הביטחון לאיתור המחבל שביצע את פיגועי הירי בבנימין במהלך סוף השבוע. במהלך הפעילות נתקל הכוח במחבל החמוש שביצע את הפיגועים וזה שלף לעברם נשק, הכוח הגיב בירי וחיסל את המחבל, לא היו נפגעים לכוח. בנוסף, נעצר חשוד נוסף שנכח במקום, העצור נפצע באורח קל במהלך המעצר וטופל על ידי הכוח.



הפעילות שבוצעה על ידי שירות הביטחון הכללי, מג"ב וכוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית בנימין במרחב נבי צלח, נועדה כאמור לעצור את המחבל שביצע שני אירועי ירי במהלך אתמול - האחד לעבר רכב באזור עטרת והשני לעבר פילבוקס צבאי באזור נבי סאלח שליד רמאללה.



במסגרת ההיערכות למעצרו של המבוקש הפלסטיני אשר הוחשד כמי שביצע את הירי בשני הפיגועים אתמול, פעלו הכוחות באזור נבי סאלח עד לאיתורו של החשוד בביצוע הפיגועים, אעמר אחמד חליל בן 34, תושב נבי סאלח. במסגרת הניסיון לעצור אותו, שלף אעמר נשק מייצור עצמי לעבר הכוחות. משזיהו שהמבוקש חמוש ביצעו לוחמי הימ"מ לעברו ירי, במסגרתו הוא נהרג.



כזכור, אתמול בבוקר ביצע המחבל ירי מרכב חולף לעבר רכב באזור עטרת. הנהג, אזרח ברזיל שנישא לפלסטינית וגר עמה באיו"ש, נפצע באורח קל מרסיסים וטופל בנקודה על ידי צה"ל. לא היו נפגעים נוספים.