ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא בפריז לביקור מדיני, במהלכו השתתף בטקס לציון 75 לגירוש יהודי פריז למחנות ההשמדה בשואה וכן נועד עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בארמון האליזה. אלא שמתברר שהדרך לצרפת לא היתה כל כך נעימה עבור ראש הממשלה.

מסתבר שבמשרד ראש הממשלה לא נתנו התראה מספיקה לחברת אל על, שלא הצליחה להעמיד מטוס מתאים והפמליה נאלצה לטוס במטוס 737, שצר מדי מכדי להכיל את המיטה שמשמת את נתניהו במהלך טיסותיו לחו"ל.  במקום זאת, נתניהו החליט בכל זאת לתפוס תנומה ואמר לכתבים שסיקרו את ביקורו כי הוריד את הכריות לרצפה וישן.

בקרוב אמור להיכנס לפעולה מטוס מיוחד שישמש את ראש הממשלה ואת נשיא המדינה. לפני שלוש שנים אישרה הממשלה המלצות של ועדה בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג, שמסקנותיה היו כי יש לרכוש מטוס מיוחד שישמש את ראשי המדינה. הוועדה מצאה כי מצאה כי ישנם "ליקויים חמורים בהטסת ראשי המדינה", בין הליקויים שנתגלו: חוסר יכולת של ראש הממשלה לעמוד בקשר עם הארץ במהלך טיסותיו, וכן מגבלות אבטחה במטוסים חכורים בהם משתמשים האישים כיום, שמונעים מהם הגעה למדינות מסוימות.

בשנה שעברה הגיע לישראל המטוס המיועד, שמקבל בימים אלה שדרוגים כמו הכנסת חדר ישיבות. עלותו של המטוס נאמדת ב-70 מיליון דולר.