אסון ברמת הגולן: בתאונת אימונים קשה שאירעה הלילה (רביעי) ברמת הגולן נהרגו קצין בדרגת סגן משנה (מפקד מחלקה) וסמל המחלקה, כך הותר הבוקר לפרסום. ארבעה חיילים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים להמשך טיפול, אחד מהם במצב קשה ושניים במצב בינוני. התאונה אירעה כתוצאה מהתהפכות של תותח מתנייע (תומ"ת) במהלך תרגיל של גדוד 411 של חיל התותחנים, שהשתתף בתרגיל של מג"דים ומפ"ים. מבית החולים נמסר כי החייל שנפצע קשה סובל מפגיעה רב מערכתית ומצבו יציב.
התאונה אירעה בשעה 2:00 בלילה כאשר שיירה של תומ"תים נעה על ציר עפר המקביל לכביש, בין צומת נפח לווסט. במהלך התנועה נדרשה השיירה לחצות את הכביש ואז שוב לפנות לדרך עפר מצדו השני. הכלי חצה את הכביש ומסיבות לא ברורות פנה פנייה חדה מדי והתהפך. בשלב זה הספיק הנהג להודיע בקשר כי הוא מסונוור משאר כלי הרכב הבאים מולו והתהפך לתהום בעומק של 6-8 מטרים. 
המ"מ והסמל היו בצריח וכתוצאה מהנפילה נהרגו. פעולות החילוץ נמשכו כשעתיים, זאת לאור תנאי השטח. בעקבות התאונה הקשה וריבוי התאונות בתקופה האחרונה, חלקם נובע גם מגידול במספר האימונים, החליט הרמטכ"ל על פי המלצת מפקד זרוע היבשה להפסיק את כל האימונים בזרוע היבשה עד לאחר יום הכיפורים. במהלך הזמן הזה ירועננו ויחודדו הוראות הבטיחות לחיילים.

בנוסף, הוחלט להפסיק עד להודעה חדשה תנועת כלי רכב משוריינים בלילה. עקב חומרת המקרה, הוחלט להקים ועדת בדיקה בראשות תא"ל מרדכי כהנא, ובמקביל נפתחה חקירת מצ"ח. הודעות נמסרו למשפחות ההרוגים.