שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שבת) בראיון בחדשות 2 להחלטת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, להחזיר את ההחלטה בנושא הסכם הגרעין עם איראן, לידי הקונגרס. "מדובר בנאום אמיץ", אמר, "המנהיגים האירופים טומנים את ראשם בחול, כמו שעשו לפני מלחמת העולם השנייה. כשמסתכלים על המשברים שפוקדים את אירופה מבינים את זה. הם מעדיפים לברוח מהמציאות". 

ליברמן טען כי "החלטת טראמפ להעביר את נושא הסכם הגרעין עם איראן לקונגרס - נכונה". הוא ציין: "עמדת המדינה ברורה לכולם, ונעקוב אחרי האירועים ונפעל בהתאם". שר הביטחון הוסיף כי "כל המדינות המתונות באזור מבינות שאיראן היא סכנה קיומית". הוא הסביר: "תמיד ידענו להסתדר לבד ונצליח להתמודד עם האתגרים גם בלי ארצות הברית. יש לנו מטה כללי ורמטכ"ל מצוינים, והצבא מוכן". השר אמר כי "תפקידנו למנוע את המלחמה הבאה, ואפשר לעשות את זה רק באמצעות חיזוק ההתראה הישראלית". 
אנחנו צריכים להיערך מול קוריאה הצפונית?

ב-1994 ארצות הברית חתמה על הסכם גרעין, ואז הנשיא קלינטון התייצב מול המצלמות ואמר שההסכם טוב לארצות הברית ומגן על בעלות הברית שלה יפן ודרום קוריאה, ואנחנו רואים מה קורה עכשיו".

ליברמן התייחס להסכם הפיוס שנחתם בין חמאס לפתח מוקדם יותר השבוע. "אין הבדל מהותי בין אבו מאזן להנייה", טען בראיון, "זה הסכם הפיוס השמיני בשנים האחרונות, והאינטרס שלנו הוא יציבות כלכלית ותיאום ביטחוני עם הרשות". הוא סיכם את דבריו ואמר כי "המאמצים להשבת החללים והאזרחים הנעדרים נמשך כל הזמן. אני מאמין שמושב החורף לא יהיה פשוט אבל לא רואה בחירות באופק".