חיילת צה"ל נפצעה היום (שני) באורח קל-בינוני לאחר שרכב צבאי התדרדר לכיוונה במהלך טיפול שגרתי בבסיס בדרום הארץ ופונתה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה כשהיא סובלת מחבלות בחלקי גופה. בדובר צה"ל מסרו כי המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע.



בחודש שעבר, חייל צה"ל נפצע באורח בינוני מפליטת כדור במהלך תרגיל בדרום הארץ. הוא פונה בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לפני כחודשיים וחצי אירע מקרה דומה כאשר חייל נפצע באורח בינוני לאחר שנורה בידו במהלך אימון. הוא פונה לבית חולים, שם הוא קיבל המשך טיפול רפואי.



לפני כשלושה שבועות, נהרגו סגן אבשלום ערמוני מבית חורון וסמל ראשון אבינועם כהן בהתהפכות תומ"ת ברמת הגולן. התאונה אירעה בשעה 2:00 בלילה, כאשר במהלך תרגיל של גדוד 411 של חיל התותחנים, שהשתתף בתרגיל של מג"דים ומ"פים, שיירה של תומ"תים נעה על ציר עפר המקביל לכביש, בין צומת נפח לווסט.



במהלך התנועה נדרשה השיירה לחצות את הכביש ואז שוב לפנות לדרך עפר מצדו השני. הכלי חצה את הכביש ומסיבות לא ברורות פנה פנייה חדה מדי והתהפך. בשלב זה הספיק הנהג להודיע בקשר כי הוא מסונוור משאר כלי הרכב הבאים מולו והתהפך לתהום בעומק של 8-6 מטרים.