לאחר שהפרקליטות קבעה כי דובר ארגון שוברים שתיקה דין יששכרוף שיקר כשאמר שהיכה פלסטיני במהלך שירותו הצבאי, הארגון פרסם אתמול את תמונותיו של הפלסטיני שהשתתף באירוע לטענתם. אותו פלסטיני, פייסל אל נטשה מחברון, שעדותו עשויה ליצור כיוון חדש בחקירת האירוע, שוחח הערב (שלישי) עם אוהד חמו ב"החדשות" וסיפר את גרסתו. לדבריו, הוא אכן הוכה אך לא זוכר מי האנשים שהרביצו לו.
אל נטשה, שנעצר במרץ 14, שיחזר את האירוע: "באותו היום היו זריקות אבנים. אני עמדתי והסתכלתי ואז הגיעו חיילים שתפסו אות מאחורה. חייל התחיל לצעוק 'עצור עצור' והתחלנו לברוח ממנו". כשראה את הסרטון שיחזר הפלסטיני: "הם אלה שעצרו אותי, כבר שכחתי מי היו החיילים האלה".
הרביצו לך?
סרטון שוברים שתיקה

"כן הרביצו לי. בידיים שלהם וברגליים שלהם התחילו להרביץ".
כמה אנשים הם היו?
עשרה חיילים תקפו אותי ואת מי שהיה איתי".
לשאלה האם מכיר את יששכרוף אמר: "כבר שכחתי, לא ראיתי אותם ביום שהרביצו לי.. אני כבר לא זוכר מי זה היה".
אם היית רואה את החייל שהרביץ היית מזהה אותו?
"לא. הם לא נתנו לנו להסתכל אפילו פעם אחת. תפסו אותנו, הרביצו לנו ואז לקחו אותנו למעצר".
והחייל הזה, היית מזהה אותו?
"לא, לא ראיתי אותו כי הם היו רעולי פנים".

במקביל לכך, הצלם שצילם את הסרטון אמר בשיחה עם חדשות עשר: "אני זוכר את האירוע. אני ראיתי אותם מכים פלסטינים, אבל זה קרה מהר ולא הפסקתי לצלם את המקרה".על השאלה האם מדובר באירוע חריג, הוא ענה כי "מדובר באירועים שקורים כל הזמן באזור שלנו. הצבא הישראלי והמתנחלים כל הזמן תוקפים את בני העם הפלסטיני. יש מצלמות בכל פינה, על כל קיר, בכל אזור, כי המצלמה היא הנשק היחיד נגד הכיבוש הזה".

הפרקליטות: "המקרה לא מתיישב עם האירוע שתואר"
 
לוחם במחלקה של דין שמצולם בסרטון אמר בשיחה עם "החדשות" כי האירוע לא היה ולא נברא מעולם. מהפרקליטות נמסר בתגובה כי "המקרה המובא בכתבה הערב לא מוכר לנו ועל פניו איננו מתיישב עם האירוע אותו תיאר יששכרוף בחקירתו. יששכרוף תיאר מקרה בו לאחר מעצר סירב העצור לאיזוק ואז התבקש על ידי המ"פ לפעול לאזיקתו. אז – לטענתו - הוא לבדו היכה את העצור עד אשר התעלף ודימם. לעומת זאת, מתאר המרואיין מצב שבו – לטענתו - הוכה על ידי קבוצת חיילים רעולי פנים. ממילא ברור שאין קשר בין המקרים. ככלל, כל מידע המועבר לרשויות החקירה ואשר מגלה חשד כי בוצעה עבירה לכאורה, מצדיק בחינת אפשרות של פתיחה בחקירה. וכך ייעשה גם לגבי המקרה הנוכחי.