יחיא סנוואר, ראש ארגון החמאס ברצועת עזה, שוחח לפני מספר ימים עם צעירים ברצועה וסיפר הוא קיבל הבטחה איראנית שהיא תתמוך בארגון "במאבקו למען ירושלים". בשיחה אמר סנוואר כי הוא שוחח עם מפקד כוח אל-קודס במשמרות המהפכה האיראניות, הגנרל קאסם סולימאני והאחרון הבטיח לו "שיכולות איראן הן בשירות פלסטין ואל קודס", ראש ארגון הטרור ציין עוד כי איראן לא הטילה על חמאס תנאים בתמורה לסיוע.



לאחר מכן התייחס סנוואר לאמירתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן כי חמאס מורתע על ידי ישראל. מנהיג הארגון דחה את הטענות וטען כי חמאס מתכונן לעימות עתידי עם צה"ל והזהיר: "אם ליברמן יבצע טעות, אנו נגרום לישראלים לקלל את שמו לשנים ארוכות". רק הלילה דווח ברשת רויטרס כי כוחות איראניים התקרבו לגבול ישראל בסיוע צבא סוריה, וזאת במסגרת ניסיונותיו של בשאר אסד להשתלט מחדש על האזור, שנשלט על ידי מורדים סורים.



הצבא הסורי אמר כי הוא הצליח להקיף את הכפר מול אל-מיר שנמצא למרגלות החרמון, בזמן שפלוגות שלו התקרבו לאזור בית ג'ין. המובלעת המדוברת, היא מעוז המורדים האחרון הנמצא באזור דרום מערב דמשק, שנפלה לידי הממשל בשנה שעברה. מקור מודיעיני מערבי אישר בשיחה עם סוכנות הידיעות רויטרס כי מיליציות הנתמכות על ידי איראן, בהן ארגון חיזבאללה בלבנון, מילאו תפקיד משמעותי בקרבות באזור.