דובר ארגון החמאס, אבו עוביידה, תקף היום (שלישי) את ממשלת ישראל וטען כי האחריות לאי ביצוע עסקת שבויים בין ארגון המדינה לארגון הטרור לא מתקיימת בשל סרבנות ישראל. בנוסף לכך האשים דובר הארגון את חבר הכנסת אורן חזן ב"התנהלות ילדותית" בעקבות העימות בין חבר הכנסת למשפחות מחבלים אתמול.

"במקום שתשלחו את השפלים שלכם לנהוג בצורה ילדותית ולהטעות את משפחות החיילים", אמר אבו עוביידה בהתייחסו לח"כ חזן. "תפתחו את סוגיית האסירים באומץ במקום להיות גברים על נשים. אתם הכנסתם את החיילים שלכם במערכה לעזה, והכנסתם אותם להיכן שהם ועליכם להתעמת עם האמת ולנהוג כגברים ולא כדרך השפנים. אנחנו מבטיחים לאסירים שלנו ולמשפחות שלהם שהבריונות של הכיבוש תיפול והם יראו את החופש בקרוב".

הפוסט של אבו עוביידה
הפוסט של אבו עוביידה
כזכור, מאז מבצע "צוק איתן" מחזיק ארגון החמאס בגופות שני החיילים הנעדרים, סגן הדר גולדין וסמ"ר אלון שאול, ובאזרחים הישראלים אברה מנגיסטו והיישם א-סייד שנכנסו לרצועת עזה בעצמם. בעקבות העימות אתמול בין חזן למשפחות מחבלים על רקע החזקת השבויים על ידי החמאס, בו הוא קרא לאחת מאמהות המחבלים כי בנה הוא "כלב", שלח החמאס איומים לעברו של חזן, והיום אף הודיע קצין הביטחון של הכנסת על הגברת האבטחה סביב חבר הכנסת.