שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שלישי) בגל"צ לירי מרצועת עזה אתמול וביום שישי האחרון ולמחאות נגד המשטר באיראן. "האינטרס הישראלי הוא שתשומת הלב העולמית תהיה באיראן ולא בעזה. אנחנו יודעים בוודאות שהארגונים הסלפים רוצים לגרור אותנו למערכה כללית בעזה. ראשי האופוזיציה רוצים אותו הדבר", אמר.
ליברמן ציין כי הארגונים בעזה פועלים בתמיכה איראנית מלאה. "הרבה קבוצות קיבלו תחמושת איראנית. ביום שישי נורו פצמ"רים תוצרת איראן תוצרת 2008. צריך לטפל בעניין בנחישות ולראות את כל התמונה".
כשאתה שומע פוליטיקאים ישראלים הם מתמקדים נטו פוליטיקה", אמר ליברמן בנוגע לביקורות על אובדן ההרתעה הישראלית, "בתפקידי הנוכחי צמד המילים חיים ומוות זה לא ססמא. אני עושה את הדברים בשיקול דעת ובאחריות".

בנוגע למחאות באיראן ציין שר הביטחון כי מוקדם מדי להערכות והכחיש את טענות האיראנים למעורבות ישראלית. "אין שם לא מעורבות אמריקאית ולא ישראלית. המשטר הרקוב הזה מנסה לתרץ את כישלונותיו וזה נראה פתטי ולא רציני. אותם מיליארדים שהמשטר מוציא בסוריה, בתימן ובעיראק היו יכולים ליצור מקומות תעסוקה, אבל המשטר הקנאי הזה מעדיף לבזבז מיליארדים על אותם הרפתקאות. מאחל שניפטר מהמשטר הזה", אמר ליברמן.
על הסערה סביב חוק המרכולים אמר ליברמן כי "מה שקורה סביב הנושא זה פשוט טירוף מערכות. אנחנו שורפים את הזמן על הנושא הזה. כל חקיקה בנושא דת ומדינה מחייבת הסכמה של כל הסיעות. הוויכוח הוא לא רק על המרכולים אלא ויכוח על אופיו של המחנה הלאומי. ראשי הקואליציה נכנעים לחרדים. רוב אוכלוסיית ישראל היא אנשים חילונים ומסורתיים והניסיון לכפות על כל עם ישראל הוא פשוט טירוף. אני מקווה שהוא לא יאושר אבל גם אם הוא יאושר לא נפיל על כך את הקואליציה".