הדיון הסוער סביב שירות משולב של נשים וגברים בצה"ל, ממשיך לעורר הדים רבים. במהלך תכנית הבוקר שלה, ראיינה אילה חסון את הרב אריאל בראלי, מטעם ישיבת הסדר בשדרות אשר מתנגד לשירות המשותף: "זו מצווה ללכת לצבא ואנחנו מעודדים את תלמידנו להתגייס אך התלמידים שלי עומדים כעת בפני אתגר קשה. 

"בצבא בו אני שירתתי לא הייתה המחשבה להכניס לתא הקטן עוד טנקיסטית. לדעתי יש להשאיר את המצב כפי שהיה, לתת לצבא לבצע את משימותיו ולאפשר לחיילים את התנאים על מנת שיוכלו להתרכז במילוי המשימה מבלי ליצור הסחות דעת. כשיושבת לצידך בחורה משך שעות רבות בתוך תא קטן באופן טבעי תיווצר הסחת דעת".
לשיחה הצטרף הרב עמיחי גורדין מטעם ישיבת הר עציון, אשר תומך ברמטכ"ל, והתייחס לדברים: "נשים משרתות בצבא וזו עובדה. אני לא מתנגד לשירות נשים בצבא ואינני מבין מספיק כדי לעסוק בשאלה 'באיזה מקצועות יעסקו הנשים'. שוחחנו עם הרמטכ"ל בשנה אחרונה בדרישה שיאפשרו לכל אדם לשרת בצה"ל בצורה מכובדת. הרמטכ"ל אמר בעצמו שזה לא לעניין שבנים ובנות ישרתו יחד באותו טנק". 

מנגד, סיפרה אילה חסון: "לאחרונה צילמתי כתבה על חיילת המשרתת בפיקוד העורף, מדובר בבחורה מאוד מרשימה כשבמהלך השירות משתלבת יחד עם שאר החיילים וביחד הם מאבטחים צירים, מבצעים מעצרים ומאפשרים ליחידות הלוחמות להתמקד במשימות נוספות. לא ראיתי בזה שום דבר פסול. קיבלתי המון תגובות בעקבות הכתבה, הרוב המוחץ התפעם מהבחורה המדהימה הזו, אחרים טענו שנשים לא צריכות לבצע תפקידים קרביים והיו גם בודדים שקראו 'די לכיבוש'".



"במקום ליצור חיבור, הרב שמואל אליהו בחר ליצור שנאה"
הרב  עמיחי גורדין, הצביע על תהליכים חשובים אותם קידם הרמטכ"ל: "לפני 15 שנה הקימו את הגדודים המעורבים, כבר אז היו חילוקי דעות והייתה ההבנה שלדתיים תינתן האפשרות שלא לשרת בהם, מדובר בהבנה חשובה על מנת לאפשר לצה"ל להיות הצבא של כולם. בשנה אחרונה הרמטכ"ל ביצע כמה מהלכים חשובים כדי לשלב את כולם אך יש עוד דרך ארוכה לפנינו". 
על הקריאות לפטר את הרטמכ"ל טען, "אני מכבד את מי שאמר את הדברים (הרב שמואל אליהו) אבל אני חושב שהוא ניזון ממידע שגוי. בעשר שנים האחרונות נעשו כמה מעשים בעייתיים מאוד בצה"ל ואני שמח שהרמטכ"ל מוביל מהלכים כדי לאפשר לכולם להרגיש בנוח בצבא".
לסיכום אמר הרב עמיחי גורדין: "אני לא חושב שיש לצאת אישית כנגד הרמטכ"ל אך יש לי ביקורת קשה מאוד על המהלכים שהוא מוביל. יש בנו תמימות דעים על כך שהשירות לפי ההלכה הוא בלתי אפשרי כיום. מצד שני, אנו חוששים מהאינטנסיביות והקרבה ששירות קרבי משולב, מצריך בין גברים ונשים."
הרב אריאל בראלי מנגד, מחה נגד הרמטכ"ל "אני חושב שהרמטכ"ל לקחת אותנו למקום לא טוב", הוא הוסיף כי "בפקודה כתוב במפורש שיש לעודד כמה שיותר שילוב בין לוחמות ללוחמים. התלמידים שלי שבו משירות של שנה וחצי במודיעין שדה, מתחת לפני השטח הם מתארים מציאות בה בנים ובנות שומרים יחד במקום מבודד תוך שהייה משותפת במקומות סגורים למשך זמן רב, זה מצב לא נורמלי. זו המגמה שהרמטכ"ל הוביל. הצבא אמור לתת ביטחון לאזרחי מדינת ישראל ולא לשרת ערכים של קבוצות שונות ומשונות. אינני מבין מדוע צריך לערבב?"