פלסטיני שעליו התגלה מטען חבלה נעצר היום (רביעי) בכניסה לבית המשפט הצבאי שומרון שבאזור חטמ"ר מנשה. הוא נעצר על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל והמשטרה הצבאית, ועל גופו התגלה מה שנראה כמו מטען צינור שהיה מוסלק בבגדיו. הכניסה לבית המשפט נחסמה וחבלן בדרכו למקום. 



זהו המקרה השלישי בתוך פחות מחודשיים. בדצמבר האחרון פלסטיני בן 16, תושב מחנה הפליטים ג'נין, הגיע לבית המשפט הצבאי שומרון הסמוך לכפר סאלם, נעצר ע"י לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ולוחמי המשטרה הצבאית, לאחר שעל גופו התגלה ככל הנראה מטען צינור. הוא נעצר והועבר לחקירת גורמי הביטחון. 

החשוד הגיע למקום בלי תעודת זהות, כשהוא לבוש בטריינינג. לאחר שהחשיד את הכוחות וגלאי המתכות בעמדה אף התריע כי החשוד נושא על גופו חומר מתכתי, ביקשו השוטרים מחשוד לפשוט חולצתו ואז אותר מטען החבלה. בעקבות המקרה, נסגרה הכניסה לבית המשפט והכוחות שבמקום פועלים לבידוד הזירה וחבלן משטרתי הוזעק למקום.

כשבוע וחצי לפני כן, הגיע למקום פלסטיני בן 17 תושב מחנה הפליטים בג'נין. הוא עמד בעמדת הבידוק בכניסה לבית המשפט הסמוך לצומת מגידו, ונעצר על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל והמשטרה הצבאית לאחר שעל פי החשד על גופו היה מטען צינור. הפלסטיני נעצר וחבלן משטרתי הגיע למקום והחל לפעול לנטרול המטען.