בית הדין הצבאי הרשיע היום (שלישי) חיילבאונס וביצוע מעשה מגונה בחיילת ששרתה עמו, במהלך חודש יוני 2017, בנסיבות אזרחיות. החייל, הנתון במעצר מה-28 ביוני 2017, הורשע היום בתום ניהול משפטו וגזר דינו יינתן בהמשך. מטעמים של הגנת נפגעת העבירה ובהתאם לרצונה, הוציא בית הדין הצבאי צו איסור פרסום על תפקידה הצבאי וכל פרט על היחידה בה היא משרתת, למעט העובדה שמדובר בגדוד חי״ר. צו איסור הפרסום הוא בנוסף להוראות החוק האוסרות על פרסום כל פרט מזהה הנוגע למתלוננת.



על פי כתב האישום, האירוע התרחש בביתה של החיילת, לאחר בילוי במועדון עם חיילים נוספים, בעת שאלו היו בחופשה. הלוחם שהורשע כתב לחיילת כי אין לו מקום לישון בו, והיא הציעה לו לישון בביתה.



בהודעה ששלח לה, כתב: "אין לי איפה לישון וגם אין רכבות מה את אומרת?". בתגובה, כאמור, החיילת הציעה לו לישון בחדרו של אחיה עד שהרכבות יחזרו לפעול.



בתחילה הוא נכנס לחדרה של החיילת וניסה לנשק אותה מספר פעמים, ולמרות אי הסכמתה הוא המשיך בהתנהגותו. החיילת, מצדה, דרשה ממנו לעזוב את הבית הוא התנצל וחזר לחדר של האח.



מאוחר יותר, לאחר שהחיילת נרדמה, הוא שב פעם נוספת לחדרה, ואז על פי כתב האישום אנס אותה. בחקירת מצח הוא הודה שהם קיימו יחסי מין, אך טען כי הם היו בהסכמה מלאה.