מחקירת מצ"ח שעסקה במותו של לוחם דובדבן, סמ"ר שחר סטרוג, עלה כי שחר והחשוד בהריגה, שלפו את אקדחיהם זה מול זה בחדרם, כך על פי דיווח שפורסם היום (רביעי) בחדשות כאן. 
על פי הפרסום, החשוד בהריגתו של סטרוג דרך, כיוון, וסחט את ההדק. במהלך החקירה עלה חשד לאירועים נוספים של שימוש לא חוקי בנשק על ידי חיילים אחרים ביחידת דובדבן. 
כזכור, סטרוג, בן 20 מגבעתיים נורה בבסיסו בחודש שעבר. לאחר התקרית, פונה סטרוג לבית החולים כשהוא במצב קשה, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירועים שהביאו למותו מיד לאחר מכן. מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, הנחה על הקמת ועדת חקירה להפקת לקחים מהאירוע בראשות מפקד "עוצבת השרון", אלוף-משנה בצלאל שנייד.

 
עמית קוזה קנטור, בת דודתו של שחר, שוחחה יום לאחר התקרית עם אילה חסון בתוכניתה ב-103FM, וסיפרה על בן דודה, על הכאב המשפחתי והוסיפה: "אמו חושבת שהיא בתוך חלום ומחכה שיעירו אותה. "שחר היה הגאווה של המשפחה שלנו", סיפרה קנטור, "במשך השנה וחצי האחרונות היינו מקיימים מתאספים כולנו לשמוע את הסיפורים שלו כל סופ"ש לאחר שהתקבל ליחידת דובדבן ונדהמים כל פעם מחדש כמה כוח יש לילד הזה. הוא התמודד עם כל קושי בגאווה גדולה וזו אבדה גדולה, בלתי ניתנת להכלה ולא הגיונית עבורנו".