מלחמת האיומים ממשיכה: סגן מפקד משמרות המהפכה של איראן, חוסיין סלאמי הזהיר היום (שישי) את ישראל, כשאמר: "אין לה עומק, כל ישראל נמצאת בטווח האש שלנו, כולל בסיסי חיל האוויר, אז אל תסמכו עליהם". עוד אמר סלאמי כי "לישראל אין לאן לברוח, היא חיה בפתח לוע הדרקון וההתנגדות חזקה מבעבר".

הבכיר האיראני המשיך לאיים ואמר לסוכנות הידיעות תסנים: האצבעות על ההדק והטילים מוכנים לשיגור, וברגע בו יחליט האויב לפעול נגדנו נשגר אותם. למדנו דרכים להתגבר על האויבים. נוכל לפגוע באינטרסים החיוניים של האויבים בכל מקום שנרצה". 

סלאמי אמר כי ארצות הברית ספגה תבוסה בסוריה, וכי פעולותיה, כולל התקיפה האחרונה, אינן חלק מאסטרטגיה מסוימת והן מעוררות לעג. עוד אמר כי העם האיראני לא ישתנה לעולם, והוא שומר על מהפכנותו, נאמנותו והקרבתו. "אנו חזקים יותר מאשר אי פעם בכל התחומים: בכלכלה, בהגנה, בתחום המדיני ובהשפעה האזורית".

סלאמי פנה באיומים כלפי ישראל: "אנו מכירים אתכם היטב, אתם חשופים לנזק רב, אין לכם עומק ולא נקודת משען, אתם נתונים למצור מכל כיוון - מן האדמות הכבושות, מצפון וממערב. אין לכם לאן לברוח, אתם חיים בלוע הנחש. ההתנגדות חזקה היום הרבה יותר מבעבר, ואל תחשבו שהמלחמות החדשות יהיו כמלחמת יולי [לבנון השנייה]. ראיתם מה עשה ציר ההתנגדות לאנשי ה"תכפיר" [הקבוצות המוסלמיות הקיצוניות אשר אינן מכירות ביתר העדות המוסלמיות כמוסלמיות] בשדה הקרב וכיצד עקר אותם מן השורש. [...] אין לכם לאן לברוח מלבד לים. אל תסמכו על בסיסי האוויר שלכם, הם בטווח האש ויושבתו במהרה, ואל תשליכו את יהבכם על ארצות הברית ובריטניה, כי כשהן יגיעו כבר לא יישאר מכם שריד. אל תעשו שיקולים מוטעים". 

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לאיומים מאיראן ואמר בפתח ישיבת הממשלה החגיגית לציון 70 שנה לישראל: "אנחנו שומעים את האיומים מאיראן. לוחמי צה"ל וזרועות הביטחון ערוכים לכל התפתחות. ניאבק במי שינסה לפגוע בנו. לא נירתע מהמחיר, ונגבה את המחיר ממבקשי נפשנו. צה"ל נכון למשימה, והעם יעמוד.