ירוק לנצח: בדף הרשמי של מועדון הכדורגל ובדפי האוהדים של מכבי חיפה נפרדו הערב (שבת) מחייל צה"ל רונן לוברסקי, אשר אהד את הקבוצה, והלך היום לעולמו לאחר שנפצע בתחילה באורח אנוש במהלך פעילות מבצעית של יחידת דובדבן סמוך לרמאללה.



בדף הרשמי של המועדון נכתב: "מרגע היוודע דבר פציעתו הקשה של לוחם דובדבן ואוהד הקבוצה, רונן לוברסקי, כולנו התפללנו לשלומו של הגיבור. לדאבון ליבנו רונן נפטר היום מפצעיו. כולנו מרכינים ראש ומשתתפים בצער המשפחה. תמיד תהייה חלק מאיתנו, חלק ממשפחת מכבי חיפה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".



 


באופן דומה, גם בדף האוהדים של מכבי חיפה, The Green Wall, ציינו את היותו אוהד הקבוצה, לצד תמונתו באצטדיון "סמי עופר" שבעיר, עם צעיף ירוק על צווארו.

בדף האוהדים ששמו "מועדון האוהדי של מכבי חיפה" נכתב: "הוא לא שרד את זה. לוחם דובדבן ואוהד מכבי רונן לוברסקי נפטר הבוקר אחרי שמחבל זרק עליו פלטת שיש. יהי זכרך ברוך ילד, ממשפחת מועדון האוהדים".



לוברסקי, בן 20 מרחובות, נפצע לפני יומיים באורח אנוש לאחר שנזרק לעברו לוח שיש מקומה שלישית בבניין במהלך פעילות מבצעית במחנה הפלסטיני אל־עמארי, מזרחית לרמאללה.

האירוע התרחש במהלך פעילות מבצעית שגרתית, שכללה מעצר של מבוקשים באזור, כאשר מחבל הטיל על ראשו של לוברסקי לוח שיש, ופצע אותו בראשו. לוברסקי פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אך שם כאמור, ולמרות מאמצי הרופאים, נאלצו לקבוע את מותו.

הפעולה בוצעה לאחר שהשב"כ העביר מידע מודיעיני על חוליית טרור. בפעולה השתתפו במשולב לוחמים במדים ומסתערבים. לגבי דובדבן, הוסיף דובר צה"ל כי מדובר ביחידה מובילה שביצעה מאות פעולות. מתחילת 2018 לוחמיה עצרו מאות חשודים מתוך 1,380 החשודים שנעצרו על ידי צה"ל.