מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי ומפקד הרפואה בפיקוד הדרום, אלוף-משנה אבי יצחק ביקרו אתמול את סגן מפקד גדוד ״עשת״, רב-סרן יהודה, המאושפז בבית החולים ״סורוקה״ בבאר שבע, לאחר שנפצע מרימון שהושלך בגבול הרצועה ביום שישי האחרון. האירוע התרחש במהלך ההפגנות המתקיימות סמוך לגדר מדי יום שישי, בארבעת החודשים האחרונים. 
מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי אמר כי ״לאחר סוף שבוע מתוח, הגעתי לבקר את יהודה, סגן מפקד גדוד ״עשת״, אשר נפצע במהלך פעילות מבצעית שמטרתה הייתה להגן על תושבי עוטף עזה". הוא הוסיף: "שמחתי לראות שמצבו משתפר ושתהליך ההחלמה מתקדם בקצב מהיר. אנו נמשיך לפעול על מנת להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל".

ביום שישי האחרון, רב סרן יהודה נפצע באורח בינוני מרימון שנזרק לעברו על-ידי מחבלים בצפון רצועת עזה, במהלך הפרות סדר אלימות שהתרחשו לאורך גדר המערכת. מדובר צה"ל נמסר כי "כוחות צה״ל השיבו באש לעבר המחבלים וזוהתה פגיעה. הקצין פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הודעה נמסרה למשפחתו". במקביל, לוחם מג"ב נפצע באורח קל בידו ממטען צינור שהושלך לעברו באזור אבו דיס. בסריקות שביצעו הלוחמים אותר המטען, שנלקח יחד עם ממצאים נוספים להמשך חקירה במטרה לעלות על זהותו של המחבל ולהביא למעצרו. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.