מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פרסם היום (שני) ב-"אלמונסק" עמוד הפייסבוק בערבית, תיעוד של צעירה מרצועת עזה, אשר אחיה נהרג בהפרות הסדר האלימות במסגרת "צעדת השיבה". בסרטון, אחותו של ההרוג מפנה אצבע מאשימה וגלויה לעבר שלטון חמאס ברצועה, ומציינת כי האשמים במצבם הם ארגוני הטרור ברצועה: "כל יום אנחנו שומעים הבטחות מהנייה שיהיה יותר טוב. אבל כל יום שעובר המצב הופך גרוע יותר. האשמה אצל הארגונים; הם אלה ששלחו אותם לתהלוכות השיבה".



"מה הרוויחו הפלסטינים מתהלוכות הפאודה מלבד יאוש ואכזבה?", כתב מתפ"ש באלמונסק. "מזה חודשים שארגון הטרור חמאס שולח אתכם לגדר הביטחון תחת הבטחות כוזבות וסיסמאות ריקות מתוכן. ולא רק אנו אומרים זאת אלא גם אתם!". בשלב זה הוא ביקש מקוראי הדף לצפות "בדבריה המרגשים של בחורה מעזה שאיבדה לאחרונה את אחיה באחת מהפרות הסדר חסרות התכלית ליד הגבול עם עזה".



במהלך הסרטון נשמעת הצעירה, באומרה: "אללה לא יסלח לארגונים (בעזה). מה האשמה של תהלוכות השיבה? מה אשמתנו? הלוואי שיפסיקו עם תהלוכות השיבה הללו! כל יום מתים בגללם, והעולם מבסוט. שליטי (ערב) מבסוטים. למה אתם מחכים?! כל האנשים (בעזה) או נהרגו או הפכו נכים. כל יום אנחנו שומעים הבטחות מהנייה שיהיה יותר טוב. אבל כל יום שעובר המצב הופך גרוע יותר. האשמה אצל הארגונים; הם אלה ששלחו אותם (לתהלוכות השיבה). מה זו אשמתנו? המולדת שלנו, נכון, והשהידים שלנו מוכנים ללכת למען המולדת, אבל צריכה להיות לזה תכלית, לא שילכו ככה סתם בשביל כלום".