שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ערך היום (שישי) ביקור בקיבוץ אור הנר בעוטף עזה ואמר כי הוא "מקווה שסוף השבוע יהיה פה שקט, ללא צבע אדום, אבל אם יהיה צבע אדום כאן, יהיה צבע אדום חזק מאוד גם בצד השני". הוא הוסיף כי צה"ל הגיב תגובה עוצמתית נגד חמאס אך כי יתכן כי "נצטרך לעבור עוד שלב".

"מה-30 במרץ, מאז שחמאס התחיל את החיכוך על הגדר ועם כל הפרובוקציות, עם כל שיגור הבלונים, הצד השני ספג כ- 152 כבר הרוגים וקרוב ל-5000 פצועים, פגיעה קשה בתשתיות הטרור הכי קריטיות מבחינתו, אתרי ייצור, אתרי איחסון, אתר לאימונים של כוח נוחבה", אמר שר הביטחון.

"אנחנו גם מחזיקים חזק את הפיקוח על מעבר כרם שלום, ולכן כשאני מסתכל על כל מה שקרה מאז, אני חושב שיש תגובה עוצמתית. האם צריך לעבור עוד שלב? כנראה שכן, אבל בסופו של דבר האחריות שלנו היא על כל גבולות המדינה, האחריות היא להתמודד מול כל האיומים בו זמנית, להבטיח חיים נורמליים ואת השיגרה כאן ובכל מקום", אמר .
ליברמן הוסיף: "אני חושב שאנחנו מאוד לא רוצים להיגרר למלחמה, אנחנו עושים הכל כדי למנוע מערכה רחבה אבל הכדור נמצא במגרש השני, הכדור לא נמצא במגרש שלנו. אני מאוד ממליץ לחמאס, גם בסופ״ש הזה, להתנהג בחוכמה ובשקט ולא להכריח אותנו לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות ולא רוצים לעשות".