לקראת סבב נוסף: מעל 140 מטרות ברצועת עזה הותקפו הלילה (חמישי) על ידי חיל האוויר בסבב שמסמל הסלמה חמורה במצב בדרום. מחצות זוהו כ- 80 שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. סוללת כיפת ברזל יירטה 25 שיגורים בסה"כ. רוב הנפילות היו בשטח פתוח. גורם צבאי בכיר אומר הבוקר כי "לא רואים באופק את סוף הסבב". עוד הוסיף, כי "חמאס מתרחק מהסדרה ומקרב לעימות שבו יספוג מכה קשה. אני לא משחק פינג-פונג. אנחנו נקבע מתי פועלים ומתי עוצרים".

כמו כן, ציין הבכיר, כי אם יהיה צורך, בשעות הקרובות יועברו כוחות נוספים לדרום ויפונו יישובים בעוטף עזה. "הולכים ומתקרבים למערכה משמעותית בעזה, חמאס יבין בשעות הקרובות כי זה לא הכיוון שיש לבחור בו", הבהיר. 
לאורך כל הלילה נשמעו אזעקות צבע אדום ביישובי המועצות האזוריות חוף אשקלון, שער הנגב, שדות נגב ואשכול. בעקבות הנפילות אישה נפצעה באורח קשה מרסיס בחזה כתוצאה מרקטה שהתפוצצה באשכול. אישה נוספת במצב קל. הן פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שתי רקטות התפוצצו בשדרות, אחת מהן בשטח מפעל והשנייה בכניסה לבית. לא היו נפגעים אך נגרם נזק. בשעה 03:00 לערך התפוצצה רקטה בבית בחוף אשקלון. לא היו נפגעים ונגרם נזק. 

על פי דיווחים פלסטינים, שני בני אדם נהרגו בתקיפות חיל האוויר ברצועה, שישה נוספים נפצעו.

נפילה בשדרות. צילום: רויטרס

 
בתוך כך, פיקוד העורף הורה לרכבת ישראל להפסיק את תנועת הרכבות בין אשקלון לשדרות בעקבות הירי הבלתי פוסק לעבר יישובי הדרום. בהתאם להוראה, רכבות מצפון יסתיימו בתחנת אשקלון, ורכבות מדרום יסתיימו בתחנת נתיבות. 

מדובר צה"ל נמסר כי בהתאם להערכת המצב נקבעו ההנחיות הבאות לעורף: 1. עבודות חקלאיות לא מאושרות. 2. אין לימודים. 3. חוף זיקים סגור לציבור. 4. כל התכנסות במרחב עוטף עזה (0-7 ק"מ) תהיה מוגבלת בשטח סגור ל- 300 אנשים. לא תתאפשר התכנסות בשטחים פתוחים. 5. שירותים לאזרח יפעלו במתכונת מצומצמת. 6. חל איסור לאזרחים להגיע למרחב המכשול. 7. רכבת ישראל מקו אשקלון שדרות סגורה.