ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, התראיין הערב (חמישי) לחדשות כאן, בעקבות ההתדרדרות המצב הביטחוני, וירי הטילים לעבר ישובי הדרום, בהם עירו. במהלך הראיון, קרא דוידי לפתוח במבצע צבאי נגד החמאס, תוך שהוא מבהיר שהאחריות להשבת השקט לדרום נמצאת בידי הממשלה. "אני לא יכול לתקן את העבר, את טיפשות ההתנתקות שהולידה את חמאסטן בעזה", פתח ראש העיר את דבריו.



"בשנים האחרונות הצטרפו ליישוב עשרות אלפי תושבים, תושבים טובים והם רוצים לחיות כמו כל תושב בישראל, הם אוהבים את העיר שלהם, אבל הם רוצים ביטחון וביטחון לא משיגים במשא ומתן, ולא בהסדרה", אמר דוידי והסביר, "אני אומר את הדברים בצורה ברורה,  אני לא מאמין במשא ומתן וזה מה שחינכו אותי, הקם להרגך הקדם להרגו".



"להרוג את מנהיגות החמאס"



כשנשאל האם הוא קורא לפעולה קרקעית, עם כל המחירים הכלולים בה, ענה דוידי כי "צוק איתן הביא לנו שקט ארבע שנים, כולי תודה לחיילים ולקצינים ואנחנו עומדים להקים את גבעת הגיבורים שתהיה פה תצפית ואנדרטה לחיילים ולקצינים שנהרגו פה מתחת. אנחנו אוהבים את צה"ל, אנחנו ניתן את המרחב הרצוי, תושבים לא רוצים מלחמה לסירוגין ולהיכנס כל כמה שבועות למקלטים. התושבים רוצים שקט, אבל הם יודעים את כל מה שאפשר על ידי שצה"ל יעשה את כל מה שניתן. איך לעשות את זה, פעולה קרקעית, להרוג את המנהיגות, אנחנו סומכים על ראש הממשלה ועל הממשלה שיעשו את זה". 

"בסך הכל מי שמצא בשדרות ורואה אותה, הקיץ הזה היה מפוצץ בפעולות, פסטיבלים ועוד התחושה לא נעימה אני רואה את זה גם בבית שלי, כשאנחנו יושנים כמו באוהל סיירים, הילדים מפחדים, אף אחד לא רוצה להיות כשמנסים להרוג אותן, אבל חיות האדם האלה יורים לכיוון האוכלוסייה האזרחית, והם מפסידים. אצלנו יש אור והם יושבים בחושך, משפחות מגיעות אלינו, אנחנו תומכים וניתן את כל המרחב, ואם צריך לצאת למבצע, יוצאים", סיים דוידי את דבריו.