צו הריסה ניתן הלילה (שני) לבית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה ביישוב אדם בסוף יולי 2018. בפיגוע נרצח יותם עובדיה ז"ל ונפצעו שניים נוספים. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול כל העת במטרה לסכל את הטרור ולחזק את הביטחון במרחב".
כזכור, המחבל מחמד טארק דאר יוסף, הגיע מהכפר כובר, ממנו הגיע המחבל שרצח את משפחת סלומון, בשנה שעברה. לאחר הפיגוע, כוחות צה"ל ומג"ב נכנסו לכפר כובר, ממנו יצאו המחבל, ותחקרו את בני משפחתו והחרימו היתרים של המשפחה. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות כ-150 פלסטינים אשר השליכו סלעים ובקבוקי תבערה והבעירו צמיגים לעבר הכוחות, אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. 
המחבל הוא מחמד טארק דאר יוסף, בן 17, מהכפר כובר שבנפת רמאללה. הוא הגיע עם סכין וללא ציוד. הוא חוסל על ידי האדם שנפצע קל במהלך העימות איתו. בפוסט האחרון שלו כתב: "העוול הגדול נגד הפלסטינים, מי שיש לו נשק ולא זז, עליך לזכור שיש לירות בגופו של האויב - ותזכור שהילדים בעזה סובלים סבל רב, יחד עם הגברים והנשים כדי לשמור על כבודו והעם שלו. העם שלכם בעזה ובירושלים מתנגד, ואתם פועלים כדי להשתיק את ההתנגדות ההזו. הגיע הזמן שתתעוררו למהפכה הגדולה בה תשרטטו את המולדת שלכם בדם ...".