עסקה במאות מיליונים: משרד הביטחון רכש מ'תעש מערכות' רקטות מדויקות במאות מיליוני שקלים. שר הביטחון ליברמן בירך היום (שני) על העסקה ואמר כי היא משפרת משמעותית את יכולותיו של צה"ל. "סיכמנו לרכוש מ'תעש מערכות' רקטות חדשות ומדויקות שיכולות לפגוע בכל נקודה במזרח התיכון במאות מליוני שקלים. אנחנו הופכים את צה"ל לחזק יותר, מגוון ומתוחכם יותר", צייץ שר הביטחון. 



במסגרת העסקה, משרד הביטחון, בהובלת מפא"ת (המינהל לפיתוח אמצעי לחימה ותשתית טכנולוגית) ו'תעש מערכות' חתמו על עסקת פיתוח והצטיידות בחימוש רקטי מתקדם. היקף הרכש נאמד במאות מיליוני שקלים. יכולת אש מדויקת זו משפרת את יכולת צה"ל באופן משמעותי ומאפשרת פגיעה מדויקת בשיגור מרחוק, בזמינות מידית ובמחיר משימה נמוך ביחס למערכות לחימה אחרות.
ברקטות החדשות ייושמו טכנולוגיות מתקדמות, להתאמתן לשדה הקרב המודרני. ההצטיידות ברקטות מתקדמות הינה בהמשך להחלטת שר הביטחון ליברמן, לצייד את צה"ל בטילים ורקטות מדויקות למגוון טווחים.

ליברמן הוסיף: "התכנית להקמת מערך הטילים ורקטות מדויקות נמצאת בתנופת עשייה. חלקה כבר בייצור וחלקה בהשלמות מחקר ופיתוח. אנחנו רוכשים ומפתחים מערכות אש מדויקת, שיאפשרו למקד ולהעצים את מערך התקיפה של צה"ל ולכסות בתוך כמה שנים כל נקודה באזור, בטווחים קצרים ורחוקים".
יו"ר תעש מערכות, יצחק אהרונוביץ ציין כי  "מערכי הרקטות  החדשניות, שבהן יצטייד  צה"ל בעסקה זו, מבטאים את יכולותיה הטכנולוגיות של החברה, המתמחה ביכולת כח אש מדוייקת, לפגיעה נקודתית במגוון מטרות קרקעיות".