לוחמי צה"ל הרסו הלילה (שלישי) בשיתוף לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי, את ביתו של המחבל מחמד טארק אבראהים דאר יוסף מהכפר כובר אשר ביצע את פיגוע הדקירה ביישוב אדם לפני כחודש, בו נרצח יותם עובדיה ז"ל.


הריסת בית המחבל

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "בשבעה על הירצחו של יותם עובדיה הי"ד, בביתו בישוב אדם, אמרתי לאלמנתו ולהוריו שנהרוס בהקדם את בית המחבל. הלילה המעגל הזה נסגר. נמשיך להילחם בטרור ביד ברזל, נוסיף לבנות באדם ובכל מקום אחר שבו מנסים לפגוע באזרחינו".
במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בה השתתפו עשרות פלסטינים שיידו אבנים, השליכו בקבוקי תבערה ומטעני צינור, ירו זיקוקים והבעירו צמיגים. הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. אין נפגעים לכוחותינו.

הריסת בית המחבל. קרדיט: דובר צה"ל

 
הריסת בית המחבל. קרדיט: דובר צה"ל

יותם עובדיה בן ה-31, נרצח בפיגוע הדקירה הקטלני ביישוב אדם, לאחר שמחבל שחדר ליישוב דקר אותו למוות. המחבל בן ה-17 מהכפר כובר, פצע באורח בינוני גבר נוסף בגיל 58. נוסף אליהם, נפצע בפיגוע גם אסף רביב, שהרג את המחבל. עובדיה הותיר אחריו את אשתו תהל, ואת שני ילדיו - האחד בן שלוש והשני בן שבעה חודשים.  
לאחר הפיגוע, כוחות צה"ל ומג"ב נכנסו לכפר כובר, תחקרו את בני משפחתו של המחבל והחרימו היתרים של המשפחה. כמו כן, התבצע מיפוי של בית המחבל לפני הריסתו ונלקחו לתחקור ארבעה פלסטינים. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות כ- 150 פלסטינים אשר השליכו סלעים ובקבוקי תבערה והבעירו צמיגים לעבר הכוחות, אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.