עולה להתקפה: שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין החייל המוחזק בידי חמאס, סיפר בשיחה עם כאן ב' על הפגישה שקיימו היום (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הקפדנו עד היום לא לפרסם שוב דבר ממה שדיברנו עם ראש הממשלה, אבל הפגישה היום הייתה מאכזבת מאוד, בגלל מה שלא נאמר", הסביר, "כמו שכולנו מבינים, אנחנו עומדים בפני הזדמנות להפעיל לחץ על החמאס. ראש הממשלה פותח את מעבר כרם שלום לסחורות ועוברות סחורות כדרך קבע אנשי חמאס חוגגים בכלא - אז זאת כבר הסדרה וראש הממשלה נכנע".

לדבריו, הסדרה זה דבר מופרך. "הסכם זה בין שני צדדים שמתחייבים ולכן ראש הממשלה לא אמר הסכם אבל הוא לא אמר הסכם אבל מה זה הסדרה? הסדרה זה לא הסכם", אמר. "בוא נדבר על הפסקת האש. החמאס הפר אותה, לאחר שהושגה בתום צוק איתן בתיווך האו"ם וארצות הברית", הוסיף גולדין, "הממשלה מסכימה להפסקת אש באותם תנאים בדיוק כמו אז והחמאס יפר את הסכם הפסקת האש כשהוא ירצה". 
אביו של החייל המוחזק בידי חמאס הסביר: "אני מנסה שממשלת ישראל לא תהיה פראיירית, אני לא רוצה שאף אבא אחר יעמוד במקום שבו אני עומד". הוא ציין כי "הדר נהרג בהפסקת האש ב-2014, עם עוד שניים, והוא נחטף ובהסכם אחרי זה ממשלת ישראל לא התעקשה להשיב את הדר". לדבריו, יש פה ספין מדהים. "זה לא שהפסקת האש תרגיע את המצב, אלא זו כניעה לחמאס בתנאים שלו". 

הוא הוסיף כי "אי אפשר להגיד שראש הממשלה נפגש איתנו רק כדי לסמן וי, אבל כשדוחפים להסדרה מוותרים על החיילים". לדבריו, "הסדרה זאת מילה מכובסת. למה ראש הממשלה לא קורא לזה הסכם? כי בהסכם יש שני צדדים שמתחייבים", הסביר, "זה לא כאב אישי שלי. אני מדבר גם על הבן של מישהו אחר שייפצע או יהרג בהפסקת האש הנוכחית. אף אחד במדינת ישראל לא מבין מה האסטרטגיה מול חמאס חוץ מהשגת שקט וכניעה".
הוא סיכם: "זה לא כאב אישי שלי. אנחנו דורשים שכל מה שייעשה בעזה יותנה בהחזרת הבנים. זה מה שהוא אמר לנו לפני ארבע והוא נסוג מזה כל הזמן מאז".