ליאור שורקה, חברו של ארי פולד שנרצח בפיגוע הדקירה שאירע הבוקר (ראשון) בגוש עציון, התראיין לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וסיפר על קורבן הפיגוע: "ארי היה חבר טוב עם לב ענק. הוא היה איש כיתת הכוננות של אפרת ולכן היה מיומן וחד במקרים שכאלה, הוא ידע לחתור למגע. הוא היה איש מדהים, בין האנשים שמסבירים בצורה הטובה ביותר את החיבה שלנו לארץ הזו".



"ארי היה מגייס כספים עבור חיילים מטעם הארגון Standing together"". הוא גייס כספים לציוד ולימי כיף עבור החיילים. זה היה כל עולמו. הוא היה מסביר על מדינת ישראל בבלוגים, ברשתות החברתיות ובתקשורת. כשהוא דיבר על ישראל עיניו בהקו- זה מה שהוא אהב לעשות. בפעם האחרונה שדיברנו הוא סיפר לי על אתר חדש שהוא מתכנן להקים כדי להסביר עוד על מדינת ישראל. הוא הספיק לא הגיע לזה. הוא השאיר אחריו אישה, ארבעה ילדים והמון חברים כואבים".



"זהו יום קשה", שיתף, "שוב אנחנו רואים את התוצאה שאליה מסוגל ילד בן 16 שבא במטרה לפגע. הסיבה שהמחבל הזה לא סיים את חייו ולא ספג כדור בראש למרות שכוונו עליו כל כך הרבה אקדחים נובעת מהמערכת המשפטית שכולנו מכירים אותה, זה מחלחל למטה. זה מחריד".