אתר טילים רביעי של חיזבאללה נחשף בביירות, כך דווח הערב (רביעי) בחדשות עשר. ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף בנאומו באו"ם שלושה אתרי טילים של ארגון הטרור השיעי בבירה הלבנונית ואמר כי עוד מתקנים ייחשפו. לפי הדיווח, צילומי לוויין של האתר החדש מראים כי הוא שוכן בלב אוכלוסייה אזרחית וסמוך לבית ספר. 
 
אתמול בלילה קיבלו אלפי תושבים בשכונות הדרומיות של ביירות הודעת וואטסאפ עם צילום אוויר של מתקן נוסף הממוקם גם הוא בלב שכונת מגורים סמוך לבית ספר. מדרום למתקן שוכנת גם האוניברסיטה הלבנונית, בית החולים סנט ג'ורג', ולא רחוק ממנו גם שגרירות ספרד. מדובר בעוד מפעל לדיוק טילים בדומה לשלושת המפעלים הקודמים שנחשפו.

בהודעת הוואסטאפ שנשלחה לתושבי ביירות נכתב: "מסר חשוב: ליד ביתך מוקם זה תקופה ארוכה אתר השייך לחיזבאללה. את/ה נדרש/ת לנקוט זהירות. מצורפת תמונה של האתר". איש לא חתום לעל ההודעה ובצה"ל סירבו להגיב לידיעה, אבל ישראל נחושה להשאיר את העניין על סדר היום הציבורי בלבנון ולגרום לחיזבאללה להעביר את המתקנים שלו, מה שמייצר עוד מידע מודיעיני. 

כזכור, בנאומו בעצרת השנתית של האו"ם בניו יורק בשבוע שעבר אמר נתניהו כי "חיזבאללה משתמש באנשים התמימים בביירות כמגנים. הם בנו מתקני טילים ליד מתקן התעופה של ביירות. הינה תמונה ששווה 1000 טילים", אמר נתניהו, והציג תמונה המציגה מתקן טילים בלבנון. "תראו את זה, צמוד למתקן יש מגרש כדורגל. יש לי הודעה לחיזבאללה - ישראל יודעת מה אתם עושים ואיפה אתם עושים, ולא תיתן לכם להתחמק מזה".



בתוך כך, בכאן דווח כי המשבר עם רוסיה גדול יותר משהוצג בתחילה. כבר שבועיים וחצי לא בוצעה תקיפה של צה"ל בסוריה. סוללות ה-S300 שהעבירה רוסיה לסוריה כוללות מערכות לוחמה אלקטרונית שיכולות לשבש ג'.פי.אס של מטוסי קרב ומל"טים. כתוצאה מכך כללי המשחק באזור השתנו וחיל האוויר יידרש להפעיל אמצעים שלא הפעיל עד היום.



מחבלי חיזבאללה ברחובות לבנון. צילום: טוויטר
מחבלי חיזבאללה ברחובות לבנון. צילום: טוויטר