אלכס דבורסקי, לוחם צה"ל שנפצע אמש באורח קשה בפיגוע הטרור הכפול סמוך לאריאל עבר היום (שני) ניתוח נוסף. מבית החולים בילינסון נמסר כי "החייל מטופל במחלקה לטיפול נמרץ, מצבו קשה אך יציב ועדיין נשקפת סכנה לחייו". דבורסקי בן ה-19, תושב נצרת עילית, עלה לישראל בשנת 2013 ביחד עם אמו גלינה.

מנהל המחלקה בה מטופל דבורסקי, פרופסור פייר זינגר, הוסיף ב"כאן ב'": "הניתוח עבר בהצלחה והוא כבר לא זקוק למנות דם נוספות". לדבריו, טיפולים וזמן זה מה שיעזור לו להחלים".
בפיגוע שאירע אתמול, מחבל שהגיח מאחת החנויות בצומת אריאל הסתער חמוש בסכין על לוחם צה"ל גל קיידאן שהוצב בטרמפיאדה שבמקום, פצע אותו, חטף את נשקו, ירה בו ופגע בו אנושות. מאוחר יותר נקבע מותו של קיידאן. לוחם נוסף שנמצא במקום לא הגיב. המחבל התחיל לירות לעבר כלי רכב ופצע באורח אנוש גם את הרב אחיעד אטינגר שהגיע למקום במכוניתו האדומה. בצד השני של הכביש ניצבה משמרת האבטחה שמפקדה פתח באש לעבר המחבל ופצע אותו קל בכתפו.
המחבל לא עצר, חטף מכונית של אזרח שנמלט מתוכה, נסע במהירות לצומת גיתי אבישר, שם פתח באש לעבר חייל שעמד בצומת ופצע אותו קשה. כמה דקות מאוחר יותר, בשעה עשר בבוקר לערך, מצאו כוחות הביטחון שהוזנקו למקום את הרכב נטוש באזור הכפר בורקין.