דיווח: איראן העבירה ביממה האחרונה עשרות טילים לידי המיליציות השיעיות בעיראק. כך דיווח (שני) העיתון "אינדיפנדנט" בשפה הערבית. על פי הדיווח, העברת הטילים נעשתה דרך מעבר יבשתי שנפתח באחרונה לתנועת סחורות במזרח עיראק, לאחר סגירה של כמה חודשים, והטילים, בעיקר טילים בליסטיים לטווחים שונים, פוזרו בין בסיסים של מיליציות שיעיות פרו-איראניות במחוז דיאלה.
גורמי מודיעין בעיראק, אמרו כי איראן ניצלה את פתיחתו המחודשת של מעבר הגבול, שהיה סגור זה כמה חודשים, כדי להכניס את כלי הנשק ולהפיצם ברחבי המדינה. עוד נטען מפי גורמי המודיעין, כי המשלוחים מהווים פיצוי על הנשק האיראני שהותקף בשבועות האחרונים בעיראק ובסוריה.
על פי ההערכות בבגדד, צפויות בשבועות הקרובים "תקיפות נוספות ממקורות עלומים" על בסיסים ומחנות של המיליציה השיעית הפרו-איראנית "אל-חשד א-שעבי" (הגיוס העממי). בינתיים, האחראי על התנועות בארגון אל-חאשד, ג'ואד קאזם א-רביעי, הכחיש דיווחים על שתי תקיפות באמצעות כטב"מים בשני אתרים השייכים לארגון השיעי במחוז אנבאר במדינה, אחד במערב המחוז סמוך לשדה התעופה מורצנאט והשני סמוך לעיר פלוג'ה במזרח המחוז.


בתוך כך, גורמים באיראן מסרו היום כי על בריטניה להפסיק למכור נשק לסעודיה במקום להאשים את טהרן בפעולות טרור, זאת לאחר שראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון האשים את הרפובליקה האסלאמית במתקפות על מתקני קידוח הנפט הסעודיים.