בריאיון שהעניק חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) בשישי האחרון בחדשות 12 הוא התייחס לסערת חוק 'ממדים ללימודים', ומשנתבקש לשוחח עם שני חיילים משוחררים שהביעו חשש מהפלת החוק, החליט לסיים את הריאיון ויצא מהאולפן.

אילן שגיא, אביו של ארז שגיא ז"ל שנפל בצוק איתן, התייחס לדברים: "ממה שקורה במדינה, הכאב שלי כפול ומכופל. אני מנסה כל הזמן למצוא את המשמעות. ממדים ללימודים, זה חוק שעלה בשנת 2016 על ידי שר האוצר של היום אביגדור ליברמן. הוא ראה שהתרומות הפסיקו. תנועת הליכוד העמידה תנאי אחד - שהחיילים יקבלו את זה אם יתנדבו. החוק התמסמס. בושה, בושה". 

"זו צביעות פוליטית חד משמעית, הליכוד והמנהיג שלה - אין להם קווים אדומים", זעק. "לא יכול להיות שאלפי חיילים שבחרו להתגייס לקרבי ורוצים ללכת וללמוד בזמן שיש הרבה שבחרו לא ללכת לקרבי, לא יקבלו את המימון הזה. איפה נתניהו היה 15 שנה כשהוא היה בשלטון? הוא לא העביר להם אגורה. על חשבון החיילים שחירפו את נפשם בזמן שאנו יושבים בבתי קפה?", הוסיף. 

בסיום דבריו, הבהיר שגיא: "תנועת הליכוד בראשות נתניהו עשו שימוש פוליטי בשכול. זו מפלגה לאומית? איפה אתם חיים? הבן שלי מתחת לאדמה, אני נלחם למען עתיד החיילים שלנו". 

השתתפה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM