ריבי קמינצקי, שביתה בחבל אשכול נפגע מפגיעה ישירה של רקטה של הג'יהאד האיסלאמי, שוחחה היום (ראשון) עם ענת דוידוב ב-103FM ותיארה את האירוע: "ישנו הלילה בממ"ד, יצאנו ממנו ופתאום שמענו נפילה של טיל ביישוב ליד, ואז באפליקציה היה צבע אדום", אמרה בפתח השיחה, "רצנו בחזרה לממ"ד ומטח של טילים פגע ביישוב שלנו. אני עוד לא קלטתי שזה פגע לי בבית, אבל שכן בא אלינו ואמר שהוא חושב שזה פגע אצלנו, ורצה לראות אם אנחנו בסדר. שמענו בומים מאוד חזקים וקרובים לבית".

לאחר חיסול בכיר הג'יהאד: אזעקות בראשון לציון ובשפלה, פגיעה ישירה בבית בעוטף
"עלול לסכן אותנו": הכוכבים מספרים - זה מה שצפוי לנו במבצע עלות השחר
"יכולות בלתי רגילות": כך נראה המרדף אחר הרקטות מנקודת מבטם של הלוחמים

עוד הוסיפה קמינצקי כי הם מתגוררים במושב חמש וחצי שנים, ולפני כן גרו בטקסס, ארה"ב. לשאלה מדוע בחרו דווקא  לעבור לאזור הדרום, ענתה: "זה אזור מקסים עם אנשים מקסימים, בימים השקטים מאוד כיף לגור פה. אנחנו מאוד אוהבים לגור פה".

"כמובן שידענו על הסכנות פה", ציינה, "גם כשגרתי בארה"ב הייתי בארץ בצוק איתן, אמנם גרתי במרכז, אבל אנחנו מכירים את הנושא. שנינו היינו בצבא ועברנו מלחמות, זה לא כל כך הפחיד אותנו וגם עכשיו אנחנו לא היסטריים בעניין הזה. לא ציפינו שיפגע לנו טיל בבית אמנם, אנחנו מאוד מקפידים על ההנחיות אבל בלי היסטריה. אין לי ילדים קטנים".

תושבת העוטף נשאלה לגבי הנזק שנגרם לביתה בעקבות נפילת הרקטה, ואמרה שהייתה פגיעה ישירה בקיר החיצוני: "זה הוריד חלק יפה מהקיר, פגע באזור של מרכז המים של הבית, אך לא גרם לנזק. יש לנו מים בבית. בתוך הבית חלונות התנפצו, אריחים עפו, אנחנו לא מודעים לכל הנזק, לאט לאט מגלים עוד דברים אבל הבית כרגע שמיש, יכולים לגור בו".

קמינצקי הדגישה שהם כרגע נשארים במקומם, כיוון שהם מקבלים עזרה גם מבעלי התפקידים ביישוב: "עברנו כולנו כל כך הרבה מלחמות, אנחנו כבר 'קולים', לא נכנסים לחרדות מדברים כאלה".