לכל אוהד ספורט יש קבוצת ספורט אהובה שאותה יחליף רק אחרי שיחליף אישה, ילדים ומין. בעבר היה נהוג שהקבוצה הראשונה היא זאת מבית. קודם כל ולפני הכל אהדנו קבוצה ישראלית. לדור הנוכחי, שגדל היישר לזרועות הכפר הגלובלי יש נוהג אחר. רבים מהם מכריזים על קבוצתם הראשונה כאחת מאלה שמשחקות ביבשת אירופה. עדר האוהדים הצעיר מעדיף את קבוצות הגלדיאטורים מספרד או מאנגליה הרבה לפני שהוא שר שירים ביציע מקומי.

את הקבוצה של המדינה החליפה הקבוצה מברצלונה, שהיא ללא ספק הקבוצה האהודה במדינת היהודים. לאלה מבין הקוראים שלא ממש עוקבים אוסיף פרט חשוב על הקבוצה של מסי. הלוגו שמרוח על החולצה הפופולרית בישראל הוא של חברת "קטאר איירווייז", חברת התעופה של הנסיכות מהמפרץ.

סערת טקס ההוקרה שערכה קבוצת בני סכנין לעזמי בשארה, החשוד בריגול עבור חזבאללה שנמלט לקטאר לפני שנים רבות, החזיר אותי לחולצת המיליונרים מספרד. אם כבר עיסוק בזוטות, זה הזמן ללכת עם זה עד הסוף. זו העת לאסור מכירת חולצות של ברצלונה בישראל. זה הזמן לאסור על ערוץ הספורט לשדר את משחקיה פן ייראה על מסך הטלוויזיה הציונית שמה של האויבת הגדולה מהמפרץ.

בואו נחרים גם אותם. ברצלונה. צילום: רויטרס

מהמהדרין שבמחרימים אפשר לדרוש לא לטוס יותר לברצלונה ואולי אפילו להימנע מאכילת טאפסים המזוהים עם העיר. אחרי שסיימנו לטפל בבעיה האקוטית באירופה אפשר בשקט לעבור לסגור חשבון עם צבא ארצות הברית. חסרי הבושה מאמריקה הקימו בקטאר את מפקדת פיקוד המרכז האמריקאית ובשטחה בסיס חיל האוויר האמריקאי הגדול במזרח התיכון.

ישראל לא תעצור בסכנין. ישראל תפסיק לאלתר את יחסיה הקרובים עם הצבא של ברק אובמה. לא רוצים מענקים ונשקים, לא עוד רכש במיליארדים. אפשר גם לדרוש מהאמריקאים שיבהירו לקטארים שעד שלא יוסגר בשארה לאלתר, אנחנו איתם גמרנו. הכדורגל הישראלי משופע בבעלי קבוצות טהורים שבעברם הלא רחוק שימשו כחסידי אומות עולם.

חיים רמון, בעלי הפועל תל אביב, הורשע בעבירת מעשה מגונה ללא הסכמה. ארקדי גאידמק, מי שהיה בעליה של בית"ר ירושלים, הורשע בבית משפט צרפתי בפרשה שלמכירת נשק לא חוקית לאנגולה. בעליה הנוכחיים של הקבוצה מהבירה הורשע השנה בתקיפת קטין ובשיבוש הליכי משפט. ההבדל בין החברים היקרים דלעיל הוא שבית המשפט הוא שפסק על הרשעתם ולא הציבור, כפי שקורה כעת עם עזמי בשארה.

כדאי שהשרה לימור לבנת, בטרם היא קופצת על פודיום הטוקבקיסטים נגד בני סכנין, תבדוק מה קורה בחצר הקדמית של ענף הספורט המוביל בישראל. קבוצות כדורגל רבות בישראל נסמכות על כספי תרומות בהיעדר בעלים עשיר, וכך גם עשתה סכנין. הנציגה הבכירה של המגזר בליגת העל נעזרה בבשארה לגייס כספים לטובת הישרדות המועדון ולא לטובת חפירות מנהרת טרור בעזה. כדאי שנחזור לנשום סדיר לפני שדורשים לטרנספר את סכנין למפרץ הפרסי.

הכותב הוא עורך התוכנית "לונדון וקירשנבאום"