חשד ל"תג מחיר": תושבים פלסטינים דיווחו כי מתנחלים הציתו הלילה (בין יום שני לשלישי) מסגד בכפר עקרבה מדרום לשכם. 

האחראי לתיק ההתנחלות בצפון הגדה המערבית, רסאן דגלאס, סיפר כי "מספר מתנחלים שברו את הדלתות והחלונות במסגד "אבו בכר א-סדיק" בכפר, כתבו גרפיטי על קירות המסגד ולאחר מכן העלו אותו באש". 

בגרפיטי נכתב "תג מחיר", "תפוח זה כהנה" (הטעות במקור). דגלאס אמר על האירוע כי "מדובר בהמשך הפגיעה במקומות הקדושים למוסלמים ולנוצרים על ידי מתנחלים". 

עדי ראייה סיפרו כי אזרחים פלסטינים שהבחינו במתנחלים רדפו אחריהם, ובמקביל הצליחו לכבות את האש.

הרב אריק אשרמן, מרבנים למען זכויות אדם, אמר ל"מעריב השבוע": "מעשה נתעב כזה הוא חילול השם וניסיון להבעיר את השטח, ולא משנה מי עשה את זה. אנחנו רואים כל שנה סביב מסיק הזיתים עלייה בפשעי שנאה ופגיעה בבני אדם ובעצים באמצעות פעילות 'תג מחיר'. עם זאת, אנחנו רואים עלייה בנחישות כוחות הביטחון לטפל בתופעות כאלו. יתכן שבטווח הקצר זה גורם לעלייה בתופעה, כי מבצעי הפשעים הללו הם מופתעים מתגובת כוחות הביטחון לאחר שנים של הפגנת אוזלת יד. כמובן, אסור לוותר עד מיגור התופעה לגמרי". 

בתוך כך, ארגון זכויות האדם "יש דין" פירסם נתונים עדכניים על תוצאות החקירות של משטרת מחוז ש"י בעקבות אירועים שבהם נכרתו, הוצתו, הושחתו ונגנבו עצי זית ועצי פרי אחרים השייכים לפלסטינים בגדה המערבית. הנתונים מתפרסמים כעת, על רקע עונת המסיק שהחלה לפני מספר ימים, ולאחר שכבר תועדו מקרים של פגיעה במוסקים וחבלה בעצים (בין היתר באדמות הכפרים עקרבה, בורין ויאסוף). 

על פי הארגון, מ-2005 ועד ספטמבר 2014 עקב יש דין אחר חקירת המשטרה ב-246 אירועים של פגיעה מכוונת בעצים בגדה המערבית (לא מדובר בכל אירועי הפגיעה בעצים, אלא באלה שבמעקב הארגון), מתוך החקירות הנ"ל, רק ארבע הניבו כתבי אישום. 96.6% (223 תיקים) מהמקרים שתוצאתם ידועה לארגון נסגרו - רובם המכריע בעילות שרובן: "עבריין לא נודע" ו"חוסר ראיות מספיקות". משמעות נתונים אלה היא כי בתחום של פגיעה בעצי פלסטינים, יכולתה של משטרת מחוז ש"י לאתר עבריינים ולהעמידם לדין נמוכה במיוחד, וכמעט שאינה קיימת. 

הכפר הפלסטיני שבו תועד המספר הגבוה ביותר של אירועי פגיעה בעצים הוא בורין (הסמוך להתנחלות יצהר ולמספר מאחזים). לאורך השנים עקב יש דין אחר חקירת המשטרה ב-35 אירועי פגיעה בעצים באדמות הכפר, מהם רק בגין אירוע אחד הוגש כתב אישום.