הנהג שנפצע קשה בשבוע שעבר בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש ערד-ים המלח נפטר מפצעיו. כך נמסר היום (ש') מביה"ח סורוקה, בו היה מאושפז האיש. 

התאונה המחרידה התרחשה בשבוע שעבר בכביש 31 סמוך לערד, מחקירת התאונה עלה כי נהג הרכב הפרטי עקף אוטובוס, ככל הנראה חרף העובדה שהדרך לא הייתה פנויה, התנגש בכלי רכב פרטי אחר שנסע מכיוון ים המלח צפונה וגרם למותם של שניים מיושבי הרכב: הנהג, איגנט אילצ'נקו ובתו מאיה בת ה-4, ולפציעתם של שני בני משפחה נוספים: אשתו ריבה, ובתו השנייה.

הבת הפצועה בת ה-6 שוחררה אמש (ו') מבית החולים שיבא, בעוד אמה, ריבה אהרוני עדיין מאושפזת במצב קל. 

בהלוויתם של האב איגנט ובתו מאיה בת ה-4 שנהרגו בתאונה ונערכה ביום שני שעבר, ספדה האם, ריבה בקול שבור לבתה: "מאיה, לא אשכח את החיוך שלך", היא אמרה בדמעות והבטיחה: "נשתדל להיות חזקים".

קרובת משפחה אמרה דברי פרידה למאיה מהשיר "ילדונת" של עוזי פוקס והוסיפה: "התמונות שלך, מאיה, מחייכות, מביטות בי מכל מקום בבית. אני מכירה אותך מהיום שנולדת. היום אנחנו נפרדים ממך - ילדונת, פרח אהבה, קטנה ושובבה, עם תלתלים ועוד גומה ושתי עיניים ונשמה. תשמרי על המשפחה שלך".

 מחקירת התאונה שהתנהלה באגף התנועה של המשטרה. עלה כי נהג הרכב הפוגע שהיו מעורב בתאונה המחרידה נהג ברכב כשבדמו כמות אלכוהול העולה על פי 2 מהכמות המותרת בחוק.