למעלה מ-2.5 מיליון מבקרים פקדו במהלך חג הסוכות ובסוף השבוע את שמורות הטבע, הגנים הלאומיים, הפארקים, היערות והאתרים של רשות הטבע והגנים וקק"ל - עלייה של כ-10% לעומת אשתקד.   

באתרי רשות הטבע והגנים ביקרו למעלה ממיליון וחצי מטיילים. האתרים הפופולריים ביותר של הרשות במהלך ימי החג היו: הגנים הלאומיים קיסריה, עין חמד, בית גוברין, ירקון-אפק, אשקלון, פארק אשכול, מצדה, מערת הנטיפים, הבנאיס, שניר והמג'רסה.   

במהלך ימי החג נרשמו למעלה מ-20 חילוצים באתרים של הרשות. רובם היו של מטיילים שסבלו מפציעות, התייבשות, או מצוקה בריאותית. 

לנוכח התחזיות למזג אוויר גשום, הוחלט על היערכות מיוחדת באזורים בהם היה קיים חשש מפני שטפונות, בעיקר בנחל דרגה במדבר יהודה. במקביל, תוגברה האכיפה ובמהלכה נלכדו ציידי דורבנים וחיות בר מוגנות בצפון וכן קוטפי ערבות, המוגדר כערך טבע מוגן. באירוע נוסף, נעצר תושב הרצליה בחשד ששלה קיפודי ים בים סוף.   

"עם ישראל פקד בהמוניו את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. במשך שלושה חודשים נערכנו לקראת סוכות והמבקרים הצביעו ברגליים", סיכם מנכ"ל הרשות, שאול גולדשטיין. גם בקק"ל סיכמו בסיפוק את סוכות. למעלה ממיליון מטיילים פקדו את החניונים, הפארקים והיערות של קק"ל. 

מראה מרהיב נצפה מדי בוקר, כאשר אלפי רוכבי אופניים הגיעו למסלולי הרכיבה ביערות. ריכוזי רוכבים נרשמו ביערות חולדה ובן שמן במרכז, פארק עדולם ומרחב שקמה בדרום וביערות רמות מנשה, בית קשת ועופר בצפון. בקק"ל ציינו את שובם של המבקרים לאתרים בנגב המערבי, לראשונה מאז מבצע צוק איתן.  

אחד מהאתרים המבוקשים במהלך סוכות היה בצפון - אגמון החולה. האלפים שהגיעו מידי יום נהנו ממראות הנדידה המרהיבים של עשרות אלפי העגורים והשקנאים.